پیشنهاد فیلم کمدی برای آخرهفته

در این مطلب ما 3 فیلم کمدی برای آخرهفته را به شما پیشنهاد می دهیم. دو فیلم کمدی که مناسب تماشا با خانواده هستند و یک فیلم کمدی +18 برای تماشا با دوستان تان. پس با پیشنهاداتی برای فیلم کمدی برای آخرهفته با ما همراه باشید. 

1-  PineApple Express (پاین اپل اکسپرس)

مناسب برای: افراد بالای 18 سال (الفاط نامناسب/خشونت)

“پاین اپل اکسپرس”، فیلمی در ژانر کمدی/اکشن به کارگردانی دیوید گوردون گرین و محصول سال 2008 میلادی است. “ست روگن” و دوست دوران کودکی وی، “اوان گلدبرگ” نیز فیلمنامه آن را نوشته اند. داستان فیلم درباره دو فرد به نام های دیل دنتون و سال سیلور است که به طور اتفاقی شاهد قتل یک نفر به دست فردی جنایتکار و قاتل میشوند، از قضا آن فرد سابقه طولانی ای در انجام این امور دارد و از قدرت نفوذ بالایی نیز برخوردار است. بنابراین دیل و سال فقط باید فرار کنند چون وی به راحتی میتواند آن ها را به دام بیندازد.


همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کمدی 2020 که حتما باید ببینید!


فضای فیلم یادآور فیلم های پیشین گوردون گرین است و وی به خوبی توانسته هم لحن جدی فیلم را حفظ کند و هم از پس صحنه های کمدی فیلم برآید. اما ستاره اصلی و ستون فیلم بازی جیمز فرانکو و ست روگن در نقش سال و دیل است که بیننده را تا لحظات آخر پای فیلم نگه میدارد. جیمز فرانکو، که سابقه طولانی و درخشانی در فیلم های کمدی دارد این بار با دوست صمیمی اش یعنی ست روگن توانسته به بهترین شکل ممکن از پس نقش خود برآید و نقش آفرینی دوست داشتنی ای را اجرا کند. صحنه های کمدی فیلم فوق العاده لذت بخش و خلاقانه کار شده اند، همچنین نوع بازی و لحن حرف زدن شخصیت جیمز فرانکو عالی از آب درآمده و کاری با شما میکند که تا چند روز از لحن وی تقلید کنید!. صحنه های اکشن نیز به خوبی کار شده و در نهایت، این فیلم تمام نیاز شما را از یک فیلم اکشن کمدی برطرف میکند.

2- Gifted (استعداد)

مناسب برای: تماشا به همراه خانواده

“استعداد” فیلمی محصول سال 2017 در ژانر درام/کمدی است که کارگردانی آن را مارک وب بر عهده داشته است. کریس ایوانز و مکینا گریس به عنوان بازیگران اصلی فیلم به ایفای نقش میپردازند.داستان فیلم درباره مردی است (فرانک با بازی کریس ایوانز) که زندگی ساده ای دارد و از طریق تعمیرات قایق امرار معاش میکند، اما مرگ خواهرش باعث میشود او بر خلاف خواسته اش دختر خواهرش، ماری (مکینا گریس) را به سرپرستی قبول کند، و او را بزرگ کند. چالش اخلاقی و اصلی برای وی از جایی شروع میشود که ماری نیز مانند مادرش بسیار باهوش است و استعداد خارق العاده ای در حل مسائل ریاضی دارد.


همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کمدی شبیه “The Hangover” که حتما باید ببینید!


بنابراین وی در مدرسه نیز از بقیه دانش آموزان متفاوت است و سطح بالاتری دارد، همین باعث میود مدیر مدرسه از فرانک بخواهد تا ماری را به یک مدرسه خصوصی مخصوص چنین استعداد هایی منتقل کند اما فرانک که میداند تمرکز بیش از حد روی استعداد و حرفه کاری و عدم برخورداری از یک زندگی اجتماعی ساده چه بلایی سر خواهرش آورده، با درخواست مدیر مخالفت میکند و ادامه فیلم داستان تلاش فرانک برای برقراری تعادل بین زندگی کاری ماری به عنوان یک نابغه و زتدگی اجتماعی او به عنوان یک انسان است. لحن فیلم هم آرام است و هم کمدی. در واقع با فیلمی طرفیم که همانقدر که شما را میخنداند، دید شما را نسبت به زندگی هم تغییر میدهد. کریس ایوانز در این فیلم نشان داده که بر خلاف نقش های ابرقهرمانی در ژانر کمدی و درام هم بازیگر خوبی است. نقش آفرینی مکینا گریس فوق العاده است و فیلم را از آن خودش میکند. بنابراین اگر میخواهید هم یک فیلم خانوادگی خیلی خوب ببینید و هم لحظات مفرحی داشته باشید، این فیلم را از دست ندهید.

3- Extreme Job (شغل اضافی)

مناسب برای: تماشا همراه خانواده

“شغل پر خطر” یا “شغل اضافی”، فیلمی کمدی/اکشن/جنایی محصول سال 2019 کره جنوبی است، که میتواند به راحتی کمدی ترین فیلم سال برای شما لقب بگیرد. این فیلم که با بودجه 6 میلیون دلاری و فروش خارق العاده 125 میلیون دلاری مواجه شد یکی از پربیننده ترین فیلمهای تاریخ صنعت سرگرمی این کشور است. داستان فیلم درباره چند کاراگاه پلیس است که مجبور میشوند برای دستگیری یک باند خلافکاری معروف، رستورانی ورشکسته را خریداری کنند و در آن کار کنند! در همین حال هم باید حواسشان به فعالیت های باند خلافکار باشد. بی شک چنین خلاصه داستانی، جذاب و کنجکاوی برانگیز است و پتانسیل زیادی برای خنداندن مخاطب دارد که فیلم این کار را به شکل عالی انجام میدهد. کمدی فیلم در بالاترین سطح قرار دارد و نقش آفرینی بازیگران هم با توجه با خصوصیات شخصیتی شان خوب از آب درآمده است. در نهایت اگر میخواهید تجربه سراسر جذابی را در کنار خانوادتان تجربه کنید، تماشای این فیلم را ازدست ندهید.

در پایان اگر فیلم پیشنهادی دیگری دارید که فکر میکنید ارزش تماشا در این شب به خصوص را دارد، حتما آن را از طریق بخش نطرات با ما درمیان بگذارید.

در ادامه بخوانید:

بهترین سریال های کمدی قرن 21 ؛ از Modern Family گرفته تا Mindy Project (بخش اول) 

بهترین سریال‎ های کمدی شبیه سریال Friends که باید ببینید!