شاهکاری دیگر از الکس گارلند !

الکس گارلند که در سال های اخیر با ساخت فیلم هایی نظیر Never Let Me Go و EX Machina موفق شده تا نظر مثبت مخاطبان و منتقدان زیادی رو به سمت خودش جلب کنه، در جدیدترین ساخته خود دست بر روی داستانی ترسناک، علمی تخیلی و معمایی گذاشته. فیلم Annihilation یا نابودی داستان تهاجم عنصری فرازمینی رو روایت می کنه، اما نه از نوع کلیشه ای همیشگی (حمله سفینه های غول پیکر) بلکه اینبار داستان خبر از حمله ی بیولوژیکی بیگانگان به زمین را می دهد. همانند حمله ویروس سرطانی به بدن!.

معرفی فیلم Annihilation نابودی از نوع فرازمینی !

در فیلم نابودی بازیگران قدرتمند و مشهوری نظیر ناتالی پورتمن، جنیفر جیسن لی و اسکار آیزاک حضور دارند. این فیلم بر اساس جلد اول رمان 3 گانه و پرفروش Jeff VanderMeer به نام southern reach trilogy ساخته شده که برای اولین بار در 23 فوریه(4 اسفند) در سینماها اکران شد و بعد 2 هفته بر روی شبکه نتفلیکس قرار گرفت.

همچنین بخوانید :معرفی فیلم The Outsider مافیا به سبک یاکوزا

معرفی فیلم Annihilation نابودی از نوع فرازمینی !

داستان فیلم Annihilation در ارتباط با برخورد جسمی با کره زمین است که پس از این برخورد اتفاقات عجیبی در منطقه رخ می دهد و لایه ای عظیم همانند حباب تمام منطقه ی برخورد را فرا می گیرد و به سرعت در حال رشد و بلعیدن تمام کره زمین است.

نکته جالب در مورد این حباب (که در فیلم با نام شیمر شناخته می شود) این است که هر کسی وارد آن می شود دیگر زنده بر نمی گردد. اما سرانجام یک نفر از آنجا زنده باز می گردد! کین (اسکار آیزاک) همسر لنا (ناتالی پورتمن) اما او پس از بازگشت، فرد قبلی نیست. و همچنین از لحاظ فیزیکی در حالت بحرانی قرار دارد. بعد از این جریان و به دنبال کشف راز این حباب عجیب غریب، لنا که قبلا در ارتش حضور داشته و از طرفی زیست شناس و استاد دانشگاه نیز هست به همراه 4 زن دیگر وارد شیمر می شوند تا سر از راز این پدیده شوم در بیاورند.

داخل شیمر همه چیز بصورت خیره کننده ای جذاب است اما در پس این جذابیت نیروی شوم و بسیار خطرناکی کمین کرده است.

معرفی فیلم Annihilation نابودی از نوع فرازمینی !

جدا از کارگردانی و بازی های فوق العاده، اتفاقی که در حال رخ دادنه بسیار عجیب و تامل برانگیزه . برای درک تمام زوایای فیلم و پی بردن به اسرار این پدیده فرازمینی تماشای چند باره فیلم حیاتی به نظر می رسه. روند روایت داستان به نحوی هست که  تا آخر فیلم دائما برای شما سوال های مختلفی بوجود میاد و برخی از این سوال ها بعد از اتمام فیلم نیز بدون جواب باقی می مونن.

معرفی فیلم Annihilation نابودی از نوع فرازمینی !

فیلم نابودی انسان رو با پدیده ای بسیار عجیب مواجه می کنه، پدیده ای که به شدت روی نحوه نگرش ما به دنیای پیرامون و اتفاقاتی که در حال رخ دادن هست تاثیر می گزاره. حتی سلیقه فیلم دیدن شما…

معرفی فیلم Annihilation نابودی از نوع فرازمینی !

امیدوارم از تماشای این فیلم در ایام تعطیلات نوروزی لذت ببرید. این فیلم رو می تونین با خانواده یا عزیزانتون تماشا کنید و محدودیت سنی برای این فیلم +14 سال هستش.

 

همچنین بخوانید