قسمت سوم سریال قورباغه امشب ساعت 8 از پلتفرم نماوا پخش شد و با نقد وبررسی این قسمت در خدمتتون هستم.در مطالب گذشته به نقد وبررسی قسمت های اول و دوم پرداختم که می تونید آن ها را بخونید.با وارونه همراه باشید با نقد وبررسی قسمت سوم سریال قورباغه :

قسمت سوم سریال قورباغه

 نقد و بررسی قسمت سوم سریال قورباغه

داستان تا جایی پیش رفت که رامین تونست به صورت کاملا مشکوک و غیر قابل فهمی زنده بمونه و تا جاییکه الان متوجه شدیم اینه که نوری دارای قدرت هیپنوتیزمه که می تونه افراد را مطیع خودش کنه  و اون ها را تحت فرمان خودش قرار بده ما فقط در همین حد اطلاعات در مورد شخصیت نوری داریم .

قسمت سوم از جایی آغاز شد که رامین پس از 7 ماه الان کاملا بهبودی پیدا کرده و همان طور که طبق نقشه اش پیش می ره تونست خودش را بی گناه جلوه بده البته هنوزبی گناهی اون ثابت نشده و به او اخطار داده شده که شهر را ترک نکنه  و مدارک شناسایی او در دست پلیسه.


همچنین بخوانید:برترین سریال های جنایی که باید ببینید ؛ از هانیبال تا کاراگاه حقیقی!


نقدی که در این سکانس وجود داره در مورد صحنه قتله که چگونه پلیس آگاهی براش شک ایجاد نشد که لکه های خون ناشی از شلیک روی شیشه های ماشین نیست و هیچ خونی در ماشین حاصل از شلیک دیده نمی شه ! و به راحتی از کنار این قضیه گذشت ! که البته بعید نیست که کارگردان بعدا نشون بده که پلیس هم هیپنوتیزم شده! کلا هر چیزی که مشکوک می تونه درون سریال به راحتی اتفاق بیفته و سیدی همچنان با تئوری که هر چیزی که در ذهن شکل بگیره به واقعیت تبدیل می شه در حال پیش رویه !

در صحنه ای که رامین از آگاهی بیرون می یاد نوری و آدمش در ماشین دیده می شن و این نشون دهنده اینه که نوری می دونه رامین زنده است اما چگونه معلوم نیست! در کل کارگردان خیلی به جزئیات علاقه نداره و دوست داره سر وته همه چیز به هم سریع وصل کنه و اصلا براش مهم نیست که شما نمی فهمید !

رامین قصد داره از ایران خارج بشه  وبرای این کار به پول احتیاج داره و همان طور که قابل حدسه به سراغ نوری می ره اما قبل از اینکه این قسمت را مورد بررسی قرار بدم می ریم سراغ شخصیت فرهاد که برادر معتاد فریده و حالا دنبال پوله و به رامین شک کرده چون می دونه که فرید رانندگی بلد نیست و قطعا اون نمی تونسته پشت فرمون باشه و با همین برگ برنده سعی در تهدید کردن رامین داره.


همچنین بخوانید:10تا از بهترین فیلم ها درباره اعتیاد و اعتیاد به الکل که باید ببینید!


بازیگر شخصیت فرهاد که نقش یک معتاد را بازی می کنه به عقیده من کمی غلو آمیز بود و می تونست کمی ساده تر و راحت تر تعریف بشه.اما بازی صابر ابر در این قسمت به نظر و با عقیده بر اینکه بسیار بازیگر توانمندیه ، خیلی خوب نبود و شاید می تونست بهتر از این حرف ها باشه.

رامین و فرهاد به سراغ نوری می رن و از اون طلب دیه می کنن در این سکانس شاهد ورود فرشته حسینی هستیم که با ماشین گرون قیمتش وارد ویلا نوری می شه و  حدس می زنم قرار نقش خواهر نوری را ایفا کنه.اما می رسیم به بازیگری نوید محمد زاده، به عقیده  من تا کنون بهترین بازیگر سریاله حتی با وجود حضور کم تا کنون در سریال !

در کل دقایق وجود نوید محمدزاده در این سه قسمت شاید به ده دقیقه هم نرسه اما بسیار تاثیرگذاره و تونسته کیفیت خوبی از شخصیت موردنظر را ارائه بده ! حداقل آدم بده در این سریال برخلاف دیگر سریال های ایرانی چیزه خوبی از آب در اومده .البته باید اشاره کنم که روند معرفی شخصیت نوری در سریال کمی کنده و انگار سیدی می خواد از اون به عنوان برگ برنده استفاده کنه !و به هر راهی می زنه تا برگ برندش در آخر رو کنه!

قسمت سوم سریال قورباغه

رامین موفق می شه ماشین و پول را از نوری بگیره و برای فرار از ایران اقدام کنه اما حالا با یک مشکل روبرو و اون فرهاده که به رامین می گه در نبود او با پلیس تماس گرفته و همه چیز در مورد اینکه فرید نمی تونسته رانندگی کنه را  با پلیس در میون گذاشته ! سیدی بار دیگه در سکانس آخر می خوادن شون بده که سریالش خشن و تاریکه و این کار را با به قتل رسوندن فرهاد به دستور رامین نشون می ده ! اما زیبایی سکانس آخر در بی رحم نشان دادن رامین برخلاف ظاهر آرام و ساده اش است و سیدی در این سکانس موفق بوده.باید منتظر قسمت های بعدی سریال باشیم.

شما هم می تونین نظرات و پیشنهادات خودتون را در مورد سریال قورباغه با ما در میون بذارین.