با رتبه بندی هاشیراهای انیمه شیطان کش با مجله وارونه همراه باشید. هاشیراهای انیمه شیطان کش قوی ترین جنگجویان سپاه شیطان کش، شمشیرزنانی شگفت انگیز هستند که هر کسی حریفشان نمی شود. قدرت آنها، با بقیه افراد سپاه، و حتی خیلی از شیاطین رده بالا، قابل مقایسه نیست.

مرتبط:

هاشیراها با دقت توسط کاگایا اوبویاشیکی، رهبر سپاه شیطان کش ها انتخاب می شوند. آنها می توانند به راحتی حتی با یک حرکت کار حریف خود را تمام کنند. برای اینکه یک شیطان کش به رتبه هاشیرا برسد، باید یا 50 تا شیطان عادی و یا یکی از دوازده ماه را کشته باشد. که اینکار برای یک فرد عادی به صورت میانگین تقریبا 5 سال وقت می برد. در این مطلب، به معرفی هاشیراها، و رتبه بندی آنها براساس قدرت در انیمه شیطان کش پرداخته ایم.

اخبار جدید » زمان پخش فصل چهارم انیمه شیطان کش مشخص شد + تریلر جدید 


رتبه بندی هاشیراهای انیمه شیطان کش


12/ میتسوری کانروجی

میتسوری کانروجی از هاشیراهای انیمه شیطان کش

میتسوری هاشیرای عشق است. او با تکنیک تنفس جالبش، موفق به از بین بردن دشمنان زیادی شده است. میتسوری، احساساتی و مهربان است و معمولا درباره کسانی که اطرافش هستند، تصورات مثبتی دارد. با وجود اینکه او عنوان هاشیرای عشق را یدک می کشد، ولی موقع برخورد با یک شیطان، تردید به خود راه نمی دهد. او روی دیگر خودش را نشان می دهد و تبدیل به جنگجویی خطرناک می شود (البته نزوکو استثناست!). جالب است بدانید که پوست او، از پوست انسان های عادی متراکم تر است و همین نکته، باعث افزایش قدرت او شده است.


11/ کانائه کوچو

کانائه کوچو از هاشیراهای انیمه شیطان کش

کانائه کوچو، هاشیرای سابق، از تکنیک تنفس گل استفاده می کرد. او خواهر شینوبو کوچو بود و همیشه، لبخند می زد و مهربان بود. او دختری دوست داشتنی دلسوز بود و آرزو می کرد روزی جنگ و خونریزی بین انسان ها و شیاطین متوقف شود. و دنیا به صلح برسد. کانائه در طول انیمه در حال مبارزه دیده نشده؛ ولی همین که جزء هاشیراها بوده نشان می دهد که جنگجوی ماهری بوده است.

مطلب پیشنهادی: باهوش ترین شخصیت های انیمه ؛ نوابغی که حیرت زده‌تان می کنند! 


10/ جیگورو کوواجیما

جیگورو کوواجیما از هاشیراهای انیمه شیطان کش

جیگورو استاد زنیتسو، و هاشیرای غرش سابق است. در حال حاضر، او یک سالمند است و در دوره بازنشستگی به سر می برد؛ به همین دلیل قدرت او بسیار کاهش پیدا کرده است. ولی به هر حال، او به عنوان یک شیطان کش با تجربه و سالخورده، درباره تکنیک ها و نکات قابل توجهی اطلاع دارد که باید به نسل بعدی منتقل شوند. به همین خاطر، او سعی کرد دانسته های خود را به زنیتسو انتقال دهد. او معتقد است که نسل جدید شیطان کش ها، باید برای مبارزه با کیبوتسوجی موزان آماده باشند. وقتی جیگورو کوواجیما جوان بود، از تکنیک تنفس کشنده صاعقه استفاده می کرد. او همین تکنیک را به زنیتسو آموخت.


9/ شینوبو کوچو

شینوبو کوچو از هاشیراهای انیمه شیطان کش

شینوبو با سایر هاشیراها تفاوت های زیادی دارد. او، خواهر هاشیرای مرحوم، کانائه کوچو است و از تکنیک تنفس حشره استفاده می کند. سبک مبارزه او با بقیه شیطان کش ها فرق دارد و بیشتر متکی به ضربه زدن و سوراخ کردن بدن شیاطین است.

از آنجا که او جسم ضعیفی دارد، نمی تواند سر شیاطین را ببرد تا آنها را شکست دهد. به همین دلیل، از سم های کشنده استفاده می کند و دشمنانش را، در حالی که هیچ ایده ای ندارند چه اتفاقی افتاده است، از بین می برد (مبارزه او با شینوبو را به یاد بیاورید).

او همچنین دانش قابل توجهی در زمینه پزشکی دارد که خود یک امتیاز ویژه دیگر است.


8/ مویچیرو توکیتو

مویچیرو توکیتو از هاشیراهای انیمه شیطان کش

مویچیرو توکیتو، از تکنیک تنفس مه استفاده می کند. او یک فرد منطقی است و از نظر او، زمان مبارزه با شیاطین نفرت انگیز، احساسات جایگاهی ندارد. با وجود اینکه او اکثر اوقات معقول و منطقی رفتار می کند، ولی خیلی اوقات هم پیش می آید که او زیاد در فکر و خیال هایش غرق شود و کمی عجیب به نظر برسد.


7/ اوبانای ایگورو

 اوبانای ایگورو از هاشیراهای انیمه شیطان کش

هاشیرای مار، یک فرد مقرراتی است. او به شدت به قوانین پایبند است و تمام تلاشش را می کند تا به عنوان یک شیطان کش، وظایف خود را کامل و درست انجام دهد. او معتقد است یک شیطان کش باید حاضر باشد جانش را در راه مبارزه با شیاطین فدا کند و سعی می کند این باور را به همرزمانش نیز انتقال دهد.

با وجود اینکه ممکن است او در نگاه اول خیلی خشک به نظر برسد و قوانین را نسبت به انسان ها در اولویت قرار دهد، اما همیشه هم اینطور نیست. او به همرزمانش مثل میتسوری اهمیت می دهد و برای کاگایا اوبایاشیکی احترام زیادی قائل است.


6/ تنگن اوزوی

 تنگن اوزوی از هاشیراهای انیمه شیطان کش

تنگن اوزوی، یکی از باتجربه ترین و قوی ترین هاشیراهای فعلی سپاه شیطان کش است. هاشیرای صوت، یکی از قدبلندترین شخصیت های انیمه شیطان کش هم محسوب می شود (قد او حدودا 198 سانتی متر است). تنگن اوزوی یک مبارز ماهر است؛ ولی توانایی های او به اینجا خلاصه نمی شوند. او یک رهبر فوق العاده هم هست. این را در سال های فعالیتش به خوبی ثابت کرده است.


5/ کیوجیرو رنگوکو

کیوجیرو رنگوکو از هاشیراهای انیمه شیطان کش

کیوجیرو رنگوکو، جدیدترین هاشیرای شعله بود. زمانی که برای اولین بار معرفی شد، کمی آزاردهنده به نظر می رسید؛ ولی در سینمایی قطار بی انتها، ما به شناخت بیشتری از او دست پیدا کردیم و حالا او را دوست داریم و محال است فراموشش کنیم. به هر حال، ستاره درخشان فیلم شیطان کش، او بود!

کیوجیرو رنگوکو، به عنوان یک هاشیرای قدرتمند، یک درس حسابی به آکازا، یک کیزوکی رده بالا، داد و به همه ثابت کرد که قدرت سپاه شیطان کش ها می تواند چقدر ترسناک و خیره کننده باشد. او همچنین شخصیت جالب و محترمی داشت. رنگوکو جنگجوی باتجربه ای بود که از والدینش، درس های زیادی آموخته بود. از جمله زیبایی های واقعی زندگی و اینکه باید به خاطر قدرتی که دارد، از بقیه محافظت کند.

افسوس که خیلی زود این شخصیت به پایان خود رسید. هرچند خوشبختانه ما فرصت شناخت بیشتر او را در اسپین آف سری شیطان کش، که به گیو و رنگوکو می پردازد، داریم.


4/ ساکونجی اوروکوداکی

ساکونجی اوروکوداکی از هاشیراهای انیمه شیطان کش

اوروکوداکی، هاشیرای قبلی آب است. او چندین شاگرد را تعلیم داده که هاشیرای فعلی آب، گیو تومیوکا، و تانجیرو را شامل می شوند. شاگردان اوروکوداکی معمولا با ماسک روباه شناخته می شوند. او در ابتدای انیمه شیطان کش، نقش بسیار مهمی را ایفا کرد. او به تانجیرو و نزوکو سرپناه داد و تانجیرو را برای شرکت در آزمون ورودی شیطان کش ها آماده کرد. او همچنین هویت نزوکو به عنوان یک شیطان را فاش نکرد و با اجرای یک طلسم روی او، باعث شد نزوکو همواره به همه انسان ها به چسم خانواده اش نگاه کند. در نتیجه به آنها آسیبی نرساند.


3/ سانمی شینازوگاوا

 سانمی شینازوگاوا از هاشیراهای انیمه شیطان کش

سانمی هاشیرای باد است. او معمولا به خاطر زودجوش بودن و خشم شعله ورش شناخته می شود. قلب او از نفرت از شیاطین پر شده و به همین دلیل، همانطور که در فصل اول انیمه شیطان کش دیدیم، پذیرش نزوکو به عنوان یک شیطان بی آزار برایش دشوار و حتی غیر ممکن به نظر می رسید. از نظر او، شیاطین صرفا هیولاهایی قاتل و بی رحم هستند که هیچ فرقی با همدیگر ندارند.

به هر حال، او سالها با شیاطین می جنگیده و سلاخی شدن چندین نفر را در جلوی چشمانش دیده. به همین دلیل، طبیعی است که پذیرش استثنائات برایش سخت باشد. به هر حال، هر خشم و هر نفرتی، ریشه ای دارد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های شبیه جوجوتسو کایزن


2/ گیو تومیوکا

گیو تومیوکا از هاشیراهای انیمه شیطان کش

زمانی که گیو تومیوکا، هاشیرای آب، با یک حرکت رویی را کشت، همگی فهمیدیم که قدرت یک هاشیرا چقدر با یک شیطان کش تازه کار فرق دارد. رویی، یکی از 12 کیزوکی برتر بود و قهرمانان دوست داشتنی ما، چند قسمت درگیر جنگیدن با او و خانواده اش بودند. و در نهایت، کار را به هیچ نتیجه ای نرساندند. تا اینکه گیو و شینوبو از راه رسیدند.

گیو، یکی از اولین شخصیت هایی است که در سری شیطان کش معرفی شدند. او در ابتدا، می خواست نزوکو را بکشد؛ ولی تانجیرو او را فریب می دهد و مانعش می شود. در نهایت، گیو تحت تاثیر این خواهر و برادر قرار می گیرد و آنها را به استادش، اوروکوداکی معرفی می کند.


1/ گیومی هیمجیما

گیومی هیمجیما از هاشیراهای انیمه شیطان کش

گیومی به عنوان قوی ترین هاشیرا شناخته می شود. او این رتبه را مدیون کاگایاست. گیومی، هاشیرای سنگ، تفاوت بسیار بزرگی با سایر هاشیراها دارد؛ او نابیناست. همین موضوع، باعث می شود قدرت او در مبارزه، حتی شگفت انگیزتر از قبل به نظر برسد. قدرت او آنقدر زیاد است که حتی خود شیاطین هم اعتراف کرده اند در برابر او کم می آورند و مغلوب او خواهند شد.

امیدواریم که از رتبه بندی قوی ترین هاشیراهای انیمه شیطان کش لذت برده باشید. مثل همیشه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در ادامه بخوانید: محبوب ترین صداپیشگان زن انیمه که حتما باید آنها را بشناسید!