قیمت تور استانبول با دلار محاسبه می شود یا یورو؟  قیمت هتل استانبول برای اقامت در این شهر با رزرو پکیج استانبول به طور کامل از سایت پرشین هتل بسیاری کاهش خواهد یافت.

تور استانبول یکی از محبوب ترین تور های خارج از کشور می باشد که امروزه مورد استقبال هموطنان عزیز قرار گرفته است. اما موضوعی که ممکن است پیش از هرچیزی برای رزرو این تور اهمیت داشته باشد، موضوع ارز برای رزرو هتل استانبول و یا پکیج تور استانبول به طور کامل خواهد بود.

حال به نظر شما با وجود وضعیت امروزه دلار، تور استانبول با دلار محاسبه می شود یا یورو؟ همانطور که می دانید طی یکی دو سال گذشته با نوسان شدید در وضعیت دلار مواجه شده ایم؛ از این رو اغلب تور های استانبول مطابق با یورو ارائه می شوند. اگر قصد سفر به استانبول را دارید، اطلاع از ارز لازم برای این سفر و چگونگی رزرو، یکی از مهم ترین مسائلی می باشد که باید به آن توجه داشته باشید.

شهر استانبول

توضیحی درباره دلار و کاربرد آن در تور استانبول
می توان گفت در تور استانبول ارزی به نام دلار کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو چه برای رزرو تور استانبول و چه برای خرید و گشت و گذار در این شهر، چندان به دلار نیاز نخواهید داشت. بنابراین شما حتی نیاز به محاسبه دلار را پیدا نمی کنید و حتی می توانید سفری بدون وجود این ارز را سپری کنید.
با این وجود دلار ارزی جهانی است که در تمامی کشور ها کاربرد های خاص به خودش را دارد. همچنین تنها تعدادی از هتل های استانبول هستند که به صورت دلار ارائه می شوند. از این رو پیشنهاد می شود در زمان رزرو هتل و تور استانبول ابتدا، محاسبه آن به صورت دلار یا یورو را مورد پرس و جو قرار دهید و سپس اقدام به رزرو خود نمایید.

یورو، ارزی کاربردی در رزرو تور استانبول

یورو به واحد پول ارزی در اتحادیه اروپا می گویند؛ استانبول یکی از شهر هایی می باشد که خود را در جزء اتحادیه اروپا می داند و از این رو یورو را نیز به یکی از ارز های مهم و کاربردی در کشور خود تبدیل کرده است. ضمن اینکه یورو مانند دلار نوسان ندارد و اکثر اوقات به یک قیمت ثابت در اختیار گردشگران قرار می گیرد.
از این رو تور های استانبول اغلب با ارز یورو محاسبه می شوند و برای رزرو نیز باید هزینه آن ها را به یورو دانست. البته ناگفته نماند که قیمت یورو نسبت به دلار بالاتر می باشد و به همین دلیل است که گاهی برخی از تور های موجود قیمت های نجومی دارند.

واحد پول یورو

آیا می توان قیمت تور استانبول را با لیر محاسبه کرد؟

لیر دومین واحد پول کاربردی در سفر استانبول پس از یورو است که برای خرید و یا بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی این شهر به کار می آید. اما در رزرو تور استانبول کاربردی ندارد و نمی توان قیمت هتل استانبول و یا تور استانبول را مطابق با آن محاسبه کرد. شما می توانید با دلار یا یورو از صرافی داخل هتل منتخب لیر به مقدار لازم را به راحتی خریداری کنید.

رزرو تور استانبول به صورت ریال امکان پذیر است؟

گردشگران برای خرید تور استانبول نیاز به داشتن وجه یورو و یا دلار را به صورت نقدی نخواهند داشت. شما می توانید مطابق با محاسبات ارز یورو برای قیمت هتل و تور مورد نظر، به صورت ریالی خرید خود را انجام دهید. سایت پرشین هتل این امکان را برای شما فراهم می کند تا با خیالی آسوده رزرو اینترنتی یا حضوری خود را به راحتی انجام دهید.

بیشتر بدانید : سفر به استانبول با ارزان ترین قیمت ممکن

آیا سایت پرشین هتل برای رزرو تور استانبول معتبر است؟

تور استانبول به دلیل قیمت های نسبتا بالا تر از تور های داخلی، گاهی تردید را به دلیل گردشگران می انداز که این منشع از بی اعتمادی فرد به سایت منتخب می باشد. یکی از بهترین پیشنهاد ها برای رزرو تور استابول، سایت معتبر پرشین هتل به شمار می رود که اعتبار خود را در چند سال اخیر به روش های مختلف و کسب رضایت مسافران به طور کامل ثابت کرده است.

رزرو اینترنتی هتل استانبول

برای رزرو تور استانبول مطابق با سلیقه و بودجه خود، نیازمند یک مشورت از متخصصان در این امور می باشید که این نیز یکی از ویژگی های سایت پرشین هتل ( www.epersianhotel.com ) محسوب می شود. کارشناسان با تجربه این سایت با پشتیبانی 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهند بود تا سفری خاطره انگیز را فراهم کنند. جهت مشاوره و رزرو تور استانبول از سایت پرشین هتل با شماره تلفن 02143000020 تماس حاصل فرمایید.


این یک پست تبلیغاتی می باشد و مجله وارونه صحت و سقم آن را تایید یا تکذیب نمیکند!