گوگل با لانچر اندورید 10 چطور برخورد میکند؟ برای دانستن واکنش مردم و گوگل به تولید لانچر اندروید 10 این گزارش را با دقت بخوانید.

عجیب نیست که گوگل در ابتدا نمونه های تستی لانچر اندروید 10 را به صورت جزیی منتشر کند و سپس ، با داشتن اطمینان خاطر از رضایت کاربران نمونه های کامل لانچر اندروید 10 را منتشر و به بازار عرضه کند.



فواید این استراتژی

 با کمک این استراتژی تولید کنندگان و شرکت ها به گوگل این امکان را میدهند تا برنامه لانچر اندروید 10  را به صورت سطحی منتشر کند و در عوض این امکان را خواهند داشت تا استقبال مردم از برنامه  را سنجیده و با توجه به بازخورد مردمی برنامه را اصلاح کنند.

به غیر از مدل اندروید دسکتاپ کیو که موجب تولید  لانچر اندروید 10 شد، برنامه های مخفی دیگری هم در حال تست شدن هستند.

دسکتاپ لانچر فلو

یکی از این برنامه که از اندروید 10 نمونه برداری شده است مدل جدید دسکتاپ لانچر فلو است که گوشی هوشمند شما را به یک دسکتاپ تبدیل می کند.

چند سال پیش چنین ایده ای بسیار تازه و انقلابی بود اما امروزه با وجود محصولاتی مانند سامسونگ دکس و مدل دسکتاپ هوآوی، ایده ی تبدیل گردن یک گوشی اندروید به یک دسکتاپ زمانی که به یک پخش کننده ی خارجی متصل می شود ، شدنی و کاملا عادی است.



به نظر می رسد خود گوگل هم در حال اجرا کردن چنین ایده ای باشد چرا که در تنظیمات اندروید 10 گزینه ی مدل دسکتاپ وجود دارد.

چنین گزینه ای نه تنها پنل و لانچری آشنا برای کاربران ارائه میکند ، بلکه به آنها این فرصت میدهد تا برنامه های اندرویدی را در پنجره ها به حالت معمولی خود باز کنند.

توصیه های یکی از تولید کنندگان

حالت اساسی دسکتاپ اندروید در نوع خودش خوب بوده و بسیاری از نیاز های شما را برآورده میکند. در عین حال دنیل برندفورد که برنامه نویسی ماهر است در تلاش بوده تا تنظیمات مورد قبول تری را بسازد.

لانچر اندروید 10

فلو لانچر دسکتاپ هم به همین منظور ساخته شده است. حداقل در تئوری می توان این انتظار را داشت که چیزی مانند سامسونگ دکس برای گوشی های اندروید 10 قابلیت اجرا داشته باشد.

این تولید کننده همچنین به کاربران علاقه مند اینطور گوشزد میکند که دسکتاپ فلو همچنان در حال بررسی است و ممکن است در جاهایی هم امکان خطا داشته باشد.

معایب لانچر اندروید 10

نصب کردن چنین برنامه ای به صورت بی واسطه امکان پذیر نیست و درجه ی اول باید برنامه های خاصی در ویندوز کامپیوتر نصب شود.

یکی از برزگ ترین اخطار ها به کاربران این است که این برنامه فقط در گوشی های« 1 پلاس 7 تی پرو » و « 1 پلاس 6 تی» تست شده و قابلیت اجرا دارد.



هم چنین باید به خاطر داشت که چنین برنامه ای در گوشی های «اسنشال پی اچ 1» و « سامسونگ گلکسی» که از قبل برنامه ی سامسونگ دکس را داشته باشند کار نمیکند.

مدل امتحانی دسکتاپ فلو کاملا رایگان است. ولی بعد از مدتی استفاده از شما میخواهد تا آی اِی پی خود را وارد کنید تا نسخه های کامل تر را بروز رسانی کند.

مطمئنا چنین برنامه ای ساده نبوده و نخواهد بود. ولی بسیار جالب و مسحور کننده است. تنها خود گوگل میداند که مدل دسکتاپ اندروید به صورت کلی منتشر خواهد شد یا نه؟