شرکت تولید و پخش فیلم نتفلیکس به تازگی به طور رسمی اعلام کرد، لایو اکشن Cowboy Bebop که از مجموعه مانگا و انیمه ای محبوب Cowboy Bebop اقتباس شده در روز جمعه 19 نوامبر سال جاری منتشر خواهد شد.

ساخت این مجموعه ده قسمتی با مشکلات زیادی همراه بوده و تا به حال مدت زیادی تاخیر داشته. اما حالا تیم فیلم برداری این سری تصاویر جدیدی از محیط فیلم برداری و بازیگران منتشر کرده. و انتشار این تصاویر شور و اشتیاق طرفداران برای تماشای هرچه زودتر این سری را دوچندان کرده.

مرتبط: 5 دلیل برای تماشای انیمه Cowboy Bebop بعد از 22 سال !!!××× 

تیم تولید و بازیگری Cowboy Bebop

لایو اکشن Cowboy Bebop

در تصاویر منتشر شده آقای جان چو، بازیگرآمریکایی-کره ای را میبینیم که به علت ایفای نقش هارولد در فیلم هارولد و کومار و نقش بازرس دیمتری در سریال فلش فوروارد محبوبیت زیادی بدست آورده و حالا ایفای نقش کارکتر اصلی سری Cowboy Bebop را برعهده دارد. از سایر اعضای تیم بازیگری میتوانیم به الکس هسل و دنیل پیندا و مصطفی شاکر اشاره کنیم.

آندره نِمِک تهیه کننده این اثر خواهد بود. که در گذشته به عنوان نویسنده و تولید کننده مجموعه تلویزیونی هایی با ژانر علمی-تخیلی شناخته میشد. از این آثار میتوان به الیاس و باغ وحش و لاک پشت های نینجای جهش یافته، ساخته شده در سال 2014 اشاره کنیم. کارگردان سری انیمه ای مجموعه Cowboy Bebop، شینیچیرو واتانابه به عنوان مشاور ساخت سری لایو اکشن فعالیت میکند. البته  به جز کارگردان سری انیمه ای افراد دیگری از عوامل تولید انیمه در تیم تولید سریال حضور دارند. که برجسته ترین آنها یوکو کانو آهگساز انیمه است.

مرتبط: بهترین والپیپرهای انیمه Cowboy Bebop 

تاخیر سه ساله انتشار Cowboy Bebop

لایو اکشن Cowboy Bebop

انیمه Cowboy Bebop که منبع اقتباس این سریال تازه شبکه اینترنتی نتفلیکس است در سال 1998 منتشر شده. این انیمه سبک فیلم های وسترن را در محیطی متفاوت و بین سیارات و کهکشان ها به نمایش گذاشته که جذابیت زیادی برای مخاطبانش دارد. این انیمه به قدری محبوب بود که سازندگان را مجبور به ساخت اثری اقتباسی کرد. اولین بار سه سال پیش به طور رسمی در شبکه های خبری اعلام کردند که لایواکشن این انیمه ساخته خواهد شد.

اما متاسفانه مشکلات زیادی از جمله توقف کار به دلیل شیوع بیماری کرونا اتمام ساخت و پخش این سری را به تعویق انداخت. حتی مطلع شدیم که بازیگر کارکتر اصلی یعنی آقای جان چو در صحنه فیلم برداری آسیب دیده. تا حدی که مجبور شد برای جراحی از نیوزلند که محل فیلم برداری بود به لس آنجلس برود. اما با همه این سختی ها تولید این سری در ماه مارچ امسال به پایان رسید و به زودی منتشر خواهد شد.

لایو اکشن Cowboy Bebop

تاریخ پخش سری های دیگر شبکه نتفلیکس هم به زودی و اواخر سال میلادی جاری اعلام خواهند شد. که حتما بلافاصله به اطلاع شما همراهان همیشگی مان خواهیم رساند. این سریال ها شامل فصل جدید Witcher وLucifer، سریال My Little New Pony میشوند.

در ادامه بخوانید: بهترین انیمه های اورجینال که از مانگا اقتباس نشده‌اند!