لایو اکشن One Piece

به نظر میاد شایعات درباره ساخت فیلم لایو اکشن One Piece وان-پیس توسط نتفلیکس صحت داشتن. شبکه نتفلیکس بلاخره خبر ساخت لایو اکشن وان پیس رو که با اقتباس از انیمه محبوب ژاپنی ساخته میشه رو رسمی کرد. این خبر باعث خوشحالی تعداد زیادی از طرفداران این انیمه شده.

انیمه One Piece

همون طور که گفته شد این سری با اقتباس از یه انیمه ژاپنی به همین نام ساخته میشه. خود انیمه همچنان بعد از حدود 975 قسمت در حال پخشه و طبق گفته سازندگان احتمالا تا سه سال آینده هم ادامه پیدا میکنه. البته خود انیمه وان پیس با اقتباس از یه مانگای (کتاب تصویری – کمیک) ژاپنی به همین اسم ساخته شده.

داستان این مجموعه طولانی و پرطرفدار درباره پسری به اسم مانکی د لوفی و ماجراجویی های اون برای رسیدن به هدفشه. لوفی کارکتر خیلی معروفیه و کمتر کسی هست که تا حالا لبخند بزرگ و کودکانه اونو ندیده باشه. و به دنبال به دست اوردن قدرتمند ترین شی جهان یعنی One Piece میگرده. و توی این راه با دوستانش که همگی دزد دریایی هستن همکاری میکنه! این اثر توسط اِئیچیرو اودا نوشته شده. و اولین چپتر اون در تاریخ 22 ژوئیه 1997 از طریق مجله هفتگی شونن جامپ به چاپ رسید.

مرتبط: بهترین انیمه های طولانی که حتما باید ببینید! لیستی که می توان تا آخر عمر با آن زندگی کرد! 

لایو اکشن One Piece در راه است!

و حالا تویئت جدید نتفلیکس که جمعه گذشته پست شد باعث به هیجان اومدن فندوم بزرگ وان پیس شده. این توییت درباره اسکریپت قسمت اول لایو اکشن هست. Romance Dawn یا طلوع عاشقانه اسم اولین اپیزود این سریه که توسط مت اونز – Matt Owens و استیون مائدا – Steven Maeda تهیه کننده سریال نوشته شده.

شبکه نتفلیکس اولین بار در ژانویه سال 2020 اعلام کرد که قصد ساخت چنین سریالی داره. اما تا به حال خبر دیگه ای در این باره از طرف این کمپانی سازنده منتشر نشد. و این طور به نظر میرسید که ساخت این پروژه فقط شایعه بوده یا کنسل شده. اما حالا با انتشار تیزر قسمت اول ساخت سریال One Piece به طور رسمی تایید شد.

بعد از پست توئیت شبکه نتفلیکس، مائدا تهیه کننده سریال هم اینطور نوشت: ” شعار این سریال اینه. فرقی نمیکنه چقدر سخت یا غیر ممکن به نظر برسه؛ هیچوقت از هدفت دست نکش! ”

در ادامه بخوانید: بهترین انیمه های اورجینال که از مانگا اقتباس نشده‌اند!