لایو اکشن Tokyo Butterfly توسط Wit Studio ساخته خواهد شد! خبری جالب و شنیدنی!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. Wit Studio شرکتی که به خاطر تولید انیمه هایی مانند Attack on Titan و Vinland Saga شناخته می شود، در حال گسترش آثار خود به فیلم های لایو اکشنی نیز می باشد. اعلام شده است که استودیو ویت در حال ساخت لایو اکشن Tokyo Butterfly می باشد. این فیلم در 11 سپتامبر در تئاتر Uplink Kichijōji به نمایش در می‌آید.


بعد از خواندن خبر تایید ساخت لایو اکشن Tokyo Butterfly اثری فیلمی از استودیو ویت Wit Studio در مجله وارونه بخوانید:

Tokyo Butterfly اولین فیلمی است که توسط Keitarō Sakon کارگردانی می شود. Keitarō Sakon فارغ التحصیل دانشگاه هنر Nihon می باشد. او با ساخت فیلم کوتاه مدرسه خود با نام Family Scenery توجه زیادی را به خود جلب کرد. این فیلم درباره چهار عضو یک گروه موسیقی می باشد. آن ها درست قبل از اولین فرصت شغلی خود از هم جدا می شوند. اتفاقات این فیلم بعد از شش سال جدایی این گروه از هم اتفاق می افتد.

Tokyo Butterfly چهارمین لایو اکشنی است که توسط Wit Studio ساخته می شود. سه اثر قبلی به ترتیب Summer Blooms و Mio on the Shore و A Quiet Rain می باشد. این استودیو از سال 2018 کار خود را در ساخت فیلم‌های لایو اکشنی شروع کرده است. همه لایو اکشن های این استودیو به صورت گسترده در جشنواره های فیلم سراسر دنیا به نمایش در آمده اند. Summer Blooms نیز موفق شده است تا جایزه FIPRESCI را از جشنواره بین المللی فیلم مسکو ببرد.


راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

نظر شما درباره استودیو ویت Wit Studio چست؟ نظرات خود را با مجله اینترنتی وارونه به اشتراک بگذارید. همچنین برای خواندن مقالات سایت در حوضه جدیدترین اخبار، در مجله وارونه اخبار انیمه را دنبال کنید.