مهم ترین نکته در شیک بودن پوشیدن لباس با توجه به فرم ظاهری بدن می باشد.

ما در این مطلب لباس هایی که شما را لاغرتر نشان می دهد ، را معرف حضورتان می کنیم !

خیلی از افراد برای داشتن اعتماد بنفس و احساس خوب و شیک بودن به سمت رژیم غذایی و ورزش می روند.

همه دوست دارند که خوش هیکل باشند ، اما شما می توانید با انتخاب صحیح لباس ،خود را از آنچه که هستید لاغرتر نشان دهید.

1-استفاده از شلوار فاق بلند

بهترین انتخاب برای کمر باریک نشان دادن کمر و پهلو استفاده از شلوار و دامن های فاق بلند است.زیرا آنها با هدف قرار دادن و بسته شدن در کمر چربی های اضافه این ناحیه را پنهان می کنند.

2-استفاده از لباس هایی با راه راه عمودی

لباس هایی با راه راه عمودی بر خلاف لباس هایی با راه راه افقی شما را لاغرتر نشان می دهند.استفاده از یک تی شرت راه راه ،یک پیراهن و ….علاوه بر لاغر نشان دادن باعث شیک بودن شما نیز می شود.

3-استفاده از لباس هایی با فرم A

به لباس هایی که از کمر گشاد می شوند لباس هایی با فرم A می گویند.این لباس ها با ایجاد تضاد بین پا و کمر باعث لاغر دیده شدن شما می گردند.

4- استفاده از پیراهن های میدی

برش پیراهن اهمیت بسیار زیادی در زیبا نشان دادن هیکل شما دارد.استفاده از لباس هایی ساده که تماما بر بدن می نشینند و قد آنها تا زیر زانو است شما را لاغرتر نشان می دهد.

5-استفاده از لباس های یقه هفت

لباس هایی با یقه هفت علاوه بر لاغر نشان دادن شما هم شیک و هم راحت هستند و شما به راحتی می توانید آن ها را در هر مکانی بپوشید و شیک باشید.

6-استفاده از کت هایی با کمربند

شما می توانید با استفاده از کت های دارای کمربند چربی های ناحیه  شکم و پهلو خود را پنهان کنید.و به راحتی در مجالس و مهمانی های شبانه از این سبک کت ها استفاده کنید.

7-استفاده از کمربند

آسانترین راه برای اینکه کمر خود را باریک تر نشان دهیم چیست ؟ کمربند. بله شما می توانید با استفاده از کمربند بر روی تی شرت ،پیراهن و ….. کمر خود را باریک تر نشان دهید.

لباس هایی که شما را لاغرتر نشان می دهد

 

در ادامه بخوانید : ۱۵ پیشنهاد برای اینکه بدون آرایش نیز زیبا باشیم !!!