لباس های ماندگار در دنیای مد !دنیای مد ، دنیایی شگفت انگیز است.در دنیایی که همه چیز به سرعت کنار گذاشته می شود ،بعضی چیزها وجود دارند که همیشگی هستند.بعضی از لباس ها و اکسسوری های موجود در کمد لباستان هیچ وقت از دنیای مد نمی روند و ماندگار هستند.اما این لباس ها و اکسسوری ها کدامند ؟ با یکدیگر با آن ها آشنا می شویم :

1-شومیز سفید

ترند شومیزهای سفید که از سال های قبل آغاز شده است ، هر سال با استایل های جدید و متفاوت تکرار می شود.اگر چه شومیزهای ساده سفید جزو لباس های کلاسیک در دنیای مد محسوب می شوند ، اما هر گز انتخابی خسته کننده نیستند.به عنوان مثال شما می توانید یک شومیز اور سایز سفید را با یک کفش تابستانی رنگی به راحتی ترکیب کنید.شما با یک شومیز ساده سفید می توانید استایل های مختلفی را به وجود آورید.

2-عینک های بزرگ 

هر چند که چند فصل است شاهد ترند عینک های کوچک در مد هستیم ، اما عینک های بزرگ همیشه جایگاه خود را در دنیای مد حفظ می کنند.و همیشه باعث شیک و ترند دیده شدن شما می شوند .افراد سرشناسی چون ویکتوریا بکهام و آنا وینتور نیز جزو افرادی هستند که همیشه از این نوع عینک ها استفاده می کنند.

لباس های ماندگار در دنیای مد


همچنین بخوانید :


3-شلوارهای دم پا گشاد

شلوارهای دم پا گشاد از دهه 70 میلادی تا کنون هیچ وقت از دنیای مد نرفته اند و همیشه جایگاه خود را حفظ می کنند.شما می توانید در استایل های ظریف و شیک از آن ها به راحتی استفاده کنید.

لباس های ماندگار در دنیای مد

4-گوشواره های بزرگ 

گوشواره های بزرگ که یادگار دهه 60 میلادی هستند ، هنوز جزو ترندها در دنیای مد هستند.شما می توانید یک استایل ساده را با استفاده از گوشواره های بزرگ به استایلی فوق العاده تبدیل کنید.

لباس های ماندگار در دنیای مد

5-کت و شلوار ها

ما دوست داریم به کمد لباس های مردان نفوذ کنیم.شاید یکی از پرطرفدارترین لباس های مردانه که زنان به آن ها بسیار علاقه دارند می توان به کت و شلوار ها اشاره کرد.زیرا کت و شلوارها  سال هاست که دارای محبوبیت در کمد زنان و مردان است.ما بارها شاهد استفاده از کت و شلوار ها توسط افراد مشهور بر روی فرش قرمز بوده ایم.

لباس های ماندگار در دنیای مد

6-پیراهن های کوتاه ساتن

بسیاری از افراد مشهور مانند پرنسس دیانا و ریحانا جزو طرفداران پیراهن های ساتن هستند.هر چند کو پوشیدن این جنس پیراهن به جسارت زیادی احتیاج دارد ، اما یکی از زیباترین کلاسیک های دنیای مد هستند.

7-کت سفید

کت های سفید اور سایز که یادگار دهه 90 میلادی هستند ، از نظر برخی منتقدان دنیای مد دارای زیبایی بیشتری نسبت به کت های اورسایز سیاه رنگ اند.شما نیز می توانید از این استایل کت ها در روزهای بهاری و گرم سال به راحتی استفاده کنید.

8-جوراب شلواری های نازک

ما شاهد مدل های متفاوتی از جوراب شلوارهایی مشکی رنگ در سال های اخیر بوده ایم .اما مدل کلاسیک جوراب شلواری های نازک مشکی که در دهه 80 میلادی بسیار ترند بوده اند ، باید همیشه در کمد لباس های شما وجود داشته باشد.