بعضی از رفتارهای ناآگاهانه شما ممکن است باعث  شود شریک زندگی تان شما را به عنوان یک مادر ببیند. مادر همسر خود نباشید ! بله اگر می خواهید رابطه شما با همسرتان به رابطه مادر فرزندی تبدیل نشود، این مطلب را مطالعه کنید:

1-دوست داشتنی مانند فرزند

هر انسانی به محبت مادر نیاز دارد. اما اگر شما همسر خود را مانند یک فرزند دوست داشته باشید و مادرانه رفتار کنید رابطه شما بدون شک به رابطه مادر فرزندی تبدیل خواهد شد.

2-حل کردن تمام مشکلات

رفتارهایی را که با فرزند خود دارید را با همسر خود تمرین نکنید. زیرا این امر سبب می شود تمام مسئولیت خانه به دوش شما باشد و با مرور زمان به یک عادت تبدیل می شود و باعث خستگی بیشتر شما می گردد.


همچنین بخوانید: چگونه همسر خوبی باشیم؟


مادر همسر خود نباشید

3-امروز چه غذایی می خواهی؟ بگو سریعا آماده کنم!

اگر همسر شما بیمار نیست، هرگز این سوال را از اونپرسید. به این سوال با مرور زمان عادت خواهد کرد و این امر سبب می گردد که در مورد غذاهای شما نظر دهد و حتی شما را مورد قضاوت قرار دهد.

مادر همسر خود نباشید

4-فقط در مورد فرزندان صحبت نکنید.

سعی کنید قدر تمام لحظات خود را بدانید. اگر شما همیشه از مصارف خانه و بچه ها صحبت کنید با مرور زمان باعث می شود از چشمان همسر خود مانند یک مادر دیده شوید و نه یک همسر!

5-همیشه ظاهری آراسته داشته باشید.

تحت هر شرایطی حتی بیماری سعی کنید آراسته باشید و این امر را به یک عادت تبدیل کنید. هیچ اتفاقی نمی افتد اگر یک روز غذا نداشته باشید. همیشه برای خود وقت بگذارید و به خود اهمیت دهید و سعی کنید مادر همسر خود نباشید!

مادر همسر خود نباشید

در ادامه بخوانید :

شایع ترین دروغ ها در روابط زناشویی !

۲ کلمه که هر گز نباید در زندگی زناشویی خود از آن ها استفاد کنید !

بخشش کلید داشتن ازدواج موفق نیست ، بلکه آن را بدتر می کند!!!

دلایل عدم اعتماد طرفین به یکدیگر در زندگی مشترک !