طراحی ماسک افراد VIP در بازی مرکب توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. افراد VIP سازمان Squid Game، میلیاردرهای قدرتمندی هستند که بازی‌ها را تماشا می کنند و روی نتایج آنها شرط بندی می کنند.

جایزه‌ ای که افراد VIP برای برنده‌ی بازی تدارک دیده اند، ۴۵.۶ میلیارد وون (معادل ۳۸ میلیون دلار) می باشد. این مقدار پول، می تواند زندگی هر بازیکن Squid Game را برای همیشه تغییر دهد‌، اما این مبلغ برای این افراد، بسیار ناچیز است. چرا که این افراد، برخی از ثروتمندترین و قدرتمندترین افراد جهان هستند‌. و این مبلغ تنها بخش خیلی کوچکی از دارایی های آنها است که صرفا برای خوشگذرانی و سرگرمی خرج می کنند.

مرتبط: حواشی سریال Squid Game

همانطور که در فیلم هایی مانند Black Mirror و The Saw مشاهده می کنیم، در حقیقت استفاده کردن از ماسک حیوانات در فیلم ها، یک وحشت کلاسیک است. پس از شهرت Squid Game به عنوان پربیننده ترین سریال غیر انگلیسی نتفلیکس، این اثر توانست در بین فیلم هایی با ژانر ترسناک کلاسیک قرار بگیرد که در آن از ماسک های مختلف استفاده شده است.

معنای ماسک افراد VIP در بازی مرکب

افرادی که بخش VIP این سازمان را تشکیل می دهند، همانند تمامی کسانی که در آن جزیره حضور دارند (به استثنای بازیکنان)، باید برای مخفی نگه داشتن هویت خود، صورتشان را با ماسک بپوشانند. اما سوالی که پیش می آید این است که، چرا افراد VIP ماسک حیوانات به صورت می زنند؟

از آن جایی که این ماسک ها از جنس طلا هستند، می توان آنها را سنبلی از قدرت و ثروت دانست. به طوری که این ماسک ها به طور غیرمستقیم به شیوه های غیرانسانی و فوق بی رحمانه‌ی این افراد برای خوشگذرانی اشاره می کنند‌.

علاوه بر این، هویت افراد VIP هیچگاه مشخص نشد. اما ماسک هایی که آنها بر صورت خود می گذاشتند، می تواند سرنخ هایی برای کشف هویت و سمت اصلی آنها باشد.

همچنین بخوانید: هر آنچه در مورد فصل دوم Squid Game می دانیم.

ماسک گوزن

ماسک گوزن ماسک افراد VIP در بازی مرکب

در کره، گوزن ها به عنوان حیوانات الهی در نظر گرفته می شوند. به طوری که اگر کسی بت گوزن ها را بپرستد به بهشت راه پیدا کرده و رستگار می شود. پس کسی که ماسک گوزن را بر صورت داشت، می تواند یک رهبر مذهبی یا معنوی باشد.

ماسک ببر

ماسک افراد VIP در بازی مرکب ماسک ببر

این ماسک می تواند نمایانگر یک ببر سیبری (حیوان ملی کره‌ی جنوبی) باشد. با این وجود، فردی که از ماسک ببر برای پوشاندن چهره‌ی خود استفاده می کرد، احتمالا یک مقام سیاسی مهم بود.

مرتبط: تئوری های سریال بازی مرکب که ممکن است واقعیت داشته باشند! 

ماسک گاو

ماسک افراد VIP در بازی مرکب ماسک گاو

از آنجایی که گاو، معمولا نماد معاملات مالی می باشد، ماسک گاو نیز می تواند متعلق به فرد با نفوذی باشد که معامله‌گر سهام یا یک دلال موفق است.

ماسک جغد

ماسک ایلنام | ماسک افراد VIP در بازی مرکب

تنها فرد نقابداری که هویت اصلی او فاش شد، بنیانگذار سازمان Squid Game، یعنی اوه ایل-نام (Oh Il-nam) بود. که به عنوان بازیکن شماره ۱ در بازی ها حضور داشت. از آنجایی که این پیرمرد در بازی طناب کشی، با نقشه‌ی خود جان گی-هون و باقی اعضای تیم را نجات داد، می توان ماسک جغد را نماد هوش و ذکاوت دانست.

به نظر شما ماسک های دیگر افراد VIP می توانند نماد چه چیز هایی باشند؟

همچنین بخوانید : فیلم و سریال های مشابه بازی مرکب