ماسک روغن زیتون برای داشتن موهای فوق العاده !

مراقبت از مو با بسیاری از محصولات مانند شامپو، کرم  های مراقبت، ماسک مو انجام می شود .اگر چه محصولات موجود در بازار مفید هستند، همچنین محصولات مراقبت های طبیعی وجود دارد که شما می توانید در زمان کوتاهی با مواد  موجود در خانه خود آماده کنید.وقتی صحبت از مواد طبیعی می شود اولین چیزی که به ذهن می آید ،روغن زیتون است. با نحوه ساخت ماسک روغن زیتون برای داشتن موهای نرم با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید :نحوه تهیه ۵ ماسک مو با آلوئه ورا برای تقویت موهای شما !

 

ماسک روغن زیتون برای داشتن موهای نرم !

مراقبت برای رشد سالم مو و ریزش موها ضروری است.مراقبت های ویژه از ریشه موها ،ماسک ها و روغن ها علاوه بر تغذیه مو باید مشکل ریزش مو را نیز بر طرف کنند.روش های مراقبت طبیعی در موها علاوه بر آسان بودن باعث حفظ بودجه شما نیز می گردد.روغن زیتون یک محصول طبیعی و فوق العاده برای سلامت موها است که اثرات شگفت انگیزی در بر طرف کردن مشکلات موها دارد.

ماسک روغن زیتون

اندازه گیری مواد موجود در ماسک بسته به نوع و اندازه موهای شما متفاوت است.حدود یک لیوان چای خوری روغن زیتون برای تهیه ماسک شما کافی است.این نکته مهم است که قبل از استفاده از آن برای موهایتان روغن زیتون را حرارت دهید.به همین دلیل در اواین قدم روغن زیتون را به روش بن ماری (بخار آب ) حرارت دهید تا گرم شود.اما دقت کنید که روغن خیلی داغ نشود.پس از گرم شدن روغن زیتون به مدت 10 دقیقه یک لیمو را از وسط برش دهید و نصف آن را به درون روغن زیتون بریزید.سپس 2 قاشق غذاخوری عسل به مخلوط اضافه کنید.اضافه کردن عسل سبب می شود که اسید آبلیمو گرفته شود و به موهای شما ضرر نرساند.

با استفاده از ماساژ مواد مخلوط شده را به تمام سر خود بمالید.مخصوصا اگر موهای شما در ناحیه ساقه خشک است ماساژ را از پایین موها شروع کرده تا باعث رسیدن رطوبت به موهای شما شود و موهای شما را تغذیه کند.پس از اینکه ماسک را به تمام قسمت های مو خود زدید اجازه دهید ماسک به مدت 15 دقیقه روی سر شما باقی بماند.پس از 15 دقیقه موهای خود را به خوبی بشویید تا مواد موجود روی موهای شما باقی نماند.

این ماسک را هفته ای یک بار می توانید بر روی موهای خود استفاده کنید.زیرا اگر بیش تر از یک بار در هفته انجام دهید باعث می شود به دلیل داشتن اسید موجود در آبلیمو به بافت موهای شما آسیب بزند.اگر این ماسک را به طور مرتب استفاده کنید موهای شما نرم و خوش حالت خواهد شد.علاوه بر آن باعث پرحجم شدن موهای شما نیز می گردد.

در ادامه بخوانید :