ماسک موز برای انواع پوست ! موز حاوی مقادیر زیادی ویتامین E است و پوست شما را فوق العاده مرطوب می کند.موز ، که به از بین بردن لکه های تیره و زخم ها به خصوص روی پوست کمک می کند ، منبع قوی آنتی اکسیدان ها است.ما 4 دستور العمل ماسک تهیه شده از موز را برای شما به اشتراک گذاشته ایم که می توانید در خانه به راحتی آن ها را امتحان کنید

در ادامه بخوانید »

روش های مراقبت از موهای فر که موهایتان را رویایی می کنند! 

بهترین ماسک های خانگی آبرسانی مو که واقعا کارساز هستند!

ماسک موز برای انواع پوست

ماسک موز برای انواع پوست


اگر صورت شما مات به نظر می رسد …

یک موز رسیده را در یک کاسه کوچک له کنید.یک قاشق چایخوری آب لیمو را اضافه کنید و با یک قاشق چایخوری عسل خوب مخلوط کنید.مخلوط را روی پوست تمیز بمالید و بگذارید 10 تا 15 دقیقه قبل از آبکشی جذب شود.آب لیمو ویتامین C به پوست شما می بخشد و با اضافه کردن عسل به عنوان یک مرطوب کننده ،پوست فوراً روشن می شود.


همچنین بخوانید :


اگر احساس می کنید پوست شما خشک است …

نصف موز را در یک کاسه کوچک له کنید.1 قاشق چایخوری عسل خام را اضافه کرده و مخلوط کنید تا یکدست شود. این مخلوط را روی پوست تمیز بمالید و 15 تا 20 دقیقه قبل از شستشو با آب گرم صبر کنید.مرطوب کننده های موجود در عسل به همراه ویتامین E موجود در موز ، فوراً  رطوبت به پوست شما می دهند.


اگر می خواهید پوست خود را سفت کنید …

یک موز رسیده را در یک کاسه کوچک له کنید.1 قاشق چایخوری آب پرتقال و 1 قاشق چایخوری ماست ساده را اضافه کنید.اگر احساس خشکی بیش از حد دارید ، نصف قاشق چایخوری روغن زیتون را اضافه کنید. مواد را با هم مخلوط کنید تا یک خمیر بدون توده شکل بگیرد و یک لایه ضخیم روی صورت و گردنتان بمالید.بعد از 15 تا 20 دقیقه صورت خود را با آب سرد بشویید و با مرطوب کننده معمولی آن را مرطوب کنید.مخلوطی از ماست ، آب پرتقال و موز خاصیت درخشندگی و سفت شدن دارد.


اگر می خواهید جربی اضافی روی پوست شما از بین برود …

یک موز رسیده را در یک کاسه کوچک له کنید.نصف قاشق چایخوری جوش شیرین و نصف قاشق چایخوری پودر زردچوبه را اضافه کنید.ماسک را برروی پوست تمیز تان بمالید و بعد از 10 الی 15 دقیقه بشویید.در حالی که جوش شیرین به جذب چربی اضافی روی پوست شما کمک می کند ، زردچوبه هم ضد باکتری و هم ضد التهاب است.