ماسک کاکائو برای صورت !هسته کاکائو دارای فواید بسیار برای پوست صورت است.برای استفاده از مزایای کاکائو ما دستور العمل چند ماسک کاکائو را برای شما به اشتراک گذاشتیم.قبل از استفاده از ماسک کاکائو حتما با مزایای آن آشنا شوید.مزایای ماسک کاکائو برای صورت چیست ؟ چگونه باید از ماسک کاکائو استفاده کنیم ؟

توجه :قبل از استفاده از هر گونه ماسک طبیعی حتما تست آلرژی انجام دهید.

ماسک کاکائو

توجه :قبل از استفاده از هر گونه ماسک طبیعی حتما تست آلرژی انجام دهید.

کسانی که از ماسک کاکائو استفاده کرده اند ، با فواید بی نظیر آن مانند شفاف شدن پوست صورت و از بین رفتن چین و چروک آشنا هستند.ماسک کاکائو برای هر نوع پوست صورت مناسب است.کسانی که از ماسک کاکائو استفاده می کنند ، پوستی شفاف تر و شاداب تر دارند.کاکائو یک محافظت کننده عالی پوست به دلیل داشتن آنتی اکسیدان بالا و ویتامین هاست.ماسک طبیعی کاکائو که در منزل تهیه می کنید از پوست شما در مقابل عوامل بیرونی و داخلی محافظت می کند.هنگامی که از این ماسک به طور مداوم استفاده کنید با تاثیرات و فواید شگفت انگیز آن آشنا خواهید شد.

فواید ماسک کاکائو برای صورت

باعث سفت شدن پوست می گردد.

-باعث کوچک شدن منافذ پوست می گردد.

-باعث می شود پوست صاف تر شود.

-با لایه برداری پوست باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست می گردد.

-ماسک کاکائو از تشکیل آکنه جلوگیری می کند.

-باعث پاکسازی جوش های سر سیاه می گردد.

-پوست آسیب دیده را ترمیم می کند.

-باعث نرمی و لطافت پوست می گردد.

-باعث کاهش چین و چروک می شود.

ماسک کاکائو چگونه استفاده می شود ؟

با استفاده از روش های بسیار ساده می توان ماسک کاکائو را بر روی پوست صورت اعمال کرد.با استفاده مداوم از این ماسک می توانید با فواید شگفت انگیز این ماسک آشنا شوید.طرز تهیه 4 نوع ماسک کاکائو …..

1-ماسک کاکائو و قهوه

 ماسک کاکائو و قهوه یک ماسک بسیار موثر برای جلوگیری از تشکیل آکنه است. این ماسک باعث تعادل چربی پوست می گردد.1.5 قاشق چای خوری کاکائو را با 1 قاشق چای خوری قهوه ترکیب کنید.و به آرامی نصف لیوان آب را به مخلوط اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوطی خمیری بدست آید.مخلوط بدست آمده را به تمام قسمت های صورت به جز زیر چشم بمالید.پس از 15 الی 20 دقیقه صورت تان را با آب سرد بشویید.این ماسک را هر 15 روز یک بار استفاده کنید.تا با اثرات شگفت انگیز آن آشنا شوید.

2-ماسک کاکائو و عسل

نصف لیوان کاکائو را با 1 قاشق غذاخوری شیر و 1 قاشق چای خوری عسل مخلوط کنید.ماسک حاصله را به تمام قسمت های صورت به غیر از اطراف چشم بمالید.و پس از 15 دقیقه بشویید. این ماسک را می توانید در هفته 2 الی 3 بار استفاده کنید.اگر پوست شما خشک است می توانید مقداری روغن زیتون به این ماسک اضافه کنید.

3-ماسک کاکائو و ماست

ماسک کاکائو و ماست دارای مزایای فراوانی مثل ضد پیری و چین و چروک است.با استفاده از مزایای کاکائو و اثرات طبیعی عسل و ماست، می توانید پوستی عالی داشته باشید.2 قاشق غذاخوری کاکائو را با 1 قاشق غذاخوری ماست و 1 قاشق چای خوری عسل مخلوط کنید.اجازه دهید این ماسک به مدت 15 دقیقه بر روی پوست شما باقی بماند.سپس آن را با آب ولرم بشویید.این ماسک را هفته ای یک بار می توانید استفاده کنید.

4-ماسک کاکائو و شیر

1 فنجان پودر کاکائو را با 2 قاشق غذاخوری شیر مخلوط کنید.و به تمام صورت خود بمالید. پس از خشک شدن ماسک صورت تان را با آب ولرم بشویید.این ماسک را در هفته می توانید دو بار استفاده کنید. اگر پوست شما خشک است، می توانید با اضافه کردن روغن زیتون، روغن بادام آن را استفاده کنید.