این درام ماشین می تواند گران ترین محصول تکنو سیستم لقب بگیرد !

Erica Synths کمپانی تولید کننده ماژول های Eurorack، قیمت و زمان انتشار جدیدترین محصول خود ماشین درام ماژولار Techno System را اعلام کرد. کلکسیونی از ماژول های آنالوگ طراحی شده برای ساخت تکنو !

ماشین درام ماژولار Techno System اوایل امسال در نمایشگاه Superbooth 2018 به نمایش گذاشته شد. این ماشین درام تشکیل شده از 15 ماژول انالوگ برای ساخت بیت از جمله درام بیس، تامز، هت / اسنیر، همچنین ماژول سینت بیس ، میکسر و FX و یک درام سیوکنسر به سبک 909 از سایر ویژگی های این محصول هستند. ماشین درام Techno System قرار است با قیمت بسیار بالای 3990 یورو از 21 سپتامبر روانه بازار شود.

البته این را هم در نظر بگیرید قیمت این ماشین دارم نسبت به سایر محصولات ماژولار هم ردیف خود خیلی بالاتر نیست! بلکه قبل از خرید این محصول باید مطمئن شوید که قصد ساخت موسیقی تکنو را دارید در غیر این صورت با هزینه خیلی کمتر می توانید ماشین درام های کارآمد و فوق العاده ای خریداری کنید !

همچنین شما می توانید همه این 15 ماژول را خریداری نکنید و برخی از آنها را که در وب سایت  Erica Synths به فروش می رسد بصورت تکی خریداری کنید ! اما اگر محصولی متفاوت تر از TR-8S یا  Elektron’s Analog Rytm می خواهید و پول اضافه برای خرج کردن دارید! ماشین درام ماژولار Techno System گزینه مناسبی است.

 

همچنین بخوانید

آرتوریا درام ماشین DrumBrute Impact را معرفی کرد

اپلیکیشن درام ماشین Patterning ۲ به زودی برای ios منتشر می شود !

درام ماشین CRAFTrhythm درام ماشینی از کمپانی Modal با قابلیت اسمبل در منزل