جالب اینجاست اگه یه روز از شرش خواستین خلاص بشین به راحتی قابل بازیافت هستش !

ماشین درام مقوایی Beatbox توسط Rhythmo طراحی و تولید شده. این ماشین درام مقوایی یا بهتر بگم کاردبورد قابل اتصال در منزل انرژیش رو از باتری میگیره، به گفته سازنده شما میتونید این میدی ماشین درام رو کمتر از یک ساعت سرهم کنید! نیاز به هیچ نوع لحیم کاری هم نیست و شما میتونید به راحتی قطعات رو بهم متصل کنید.

همچنین بخوانید »

بعد سرهم کردن کاردبورد شما با یه درام ماشین بامزه با دکمه و کلیدهای به سبک کنسول های آرکید دهه 80 – 90 میلادی مواجه میشید که دوتا اسپیکر هم داخلی هم براش تعبیه شده یعنی برای استفاده ازش حتی نیاز به اسپیکر هم ندارید. نکته جالب اینه که بیت هایی رو که با این دیوایس میسازید هم میتونید بوسیله اپ هم بوسیله DAW ضبطشون کنید و بعدا ادیتشون کنید.

اگه شما از اپ استفاده میکنید و دسترسی به DAW و پی سی ندارید آموزش کامل استفاده از این محصول به همراه اپلیکیشن اختصاصیش تو وب سایت سازنده موجوده. این دیوایس یه درام ماشین خلاق و نابه که چه برای افراد مبتدی که تازه میخوان وارد دنیای بیت سازی بشن چه برای حرفه ای ها میتونه یه محصول به شدت کارآمد باشه ! 

هنوز قیمت ماشین درام مقوایی Beatbox اعلام نشده اما با توجه به کاردبورد بودنش نباید قیمت بالایی داشته باشه! برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به وب سایت Beatbox یه سر بزنید.