آخرین پروژه Love Hulten موسیقیدان و طراح رترو استایل سوئدی ماشینیه به اسم Slagwerk-101 این ماشین موسیقی که بیشتر شبیه یک اکسسوار تزیینی برای دکوراسیون داخلی هستش ! مجموعه ای از سازهای کوبه ای که توسط کامپیوتر و میدی کنترلر کنترل میشه!

ما قبلا تو مجله وارونه ماشین های موسیقی متفاوتی از جمله Hit the beat ، ماشین موسیقی Rhysonic Wheel رو معرفی کرده بودیم ولی هیچ کدوم زیبایی و ساختار دکوری بودن Slagwerk-101 رو نداشتن!

 لاو هولتون از موتورهای الکترومغناطیسی که درون هر باکس قرار گرفتن استفاده کرده، روی هر موتور یک چوب یا استیک درام قرار داره ، بوسیله میدی کنترلر و کامپیوتر سیگنال ها و ریتم ها موسیقی برای این موتورها ارسال میشه و در زمان واقعی موسیقی جلوی چشم شما نواخته میشه! نکته جالب اینه که این ماشین بدون کاربرد موسیقایی هم قابل استفاده هستش و ازش میشه به عنوان یه اکسسوار دکوری جذاب استفاده کرد!

همونطور که از Hultén انتظار میره ماشین موسیقی Slagwerk-101 هم مثل سایر محصولات طراحی شده اش به شدت جذاب و زیبا هست! این ماشین همونطور که در تصویر میبینید از کیک درام، اسنیر،کرش، های هت ،کلپ و… تشکیل شده و میشه اونارو در شکل های مختلف و برای فضای های مختلف چیدمان کرد!