پایانی زود هنگام برای یکی از محبوب ترین مانگاهای سال های اخیر!!!

مانگا Kimetsu no Yaiba رو به اتمام است !!! خبری شکه کننده برای همه طرفداران این مانگا جذاب ! خب این خبر توسط Anabel Espada Norma تایید شده. آنابل یکی از کارمندهای کمپانی Norma Editorial هستش که وظیفه پخش مانگا به زبان اسپانیایی رو داره!

نکته » ما یه اشتباهی کردیم دیر پیج اینستاگرام زدیم اما از وقتی زدیم همیش میبینم پیج های انیمه ایرانی اطلاعات اخبار بررسی ها و معرفی های مارو به اسم خودشون دارن تو پیجاشون میزارن !!! من اونجا دارم ریپورتشون میکنم ولی اگه شما که داری میخونی ادمین پیجی هستی و داری مطالب مارو ور میداری بهت بگم اینکار جرمه چه طبق قوانین کشور چه طبق قوانین حارج کشور و شامل قانون کپی رایت میشه ! 


همچنین بخوانید »

مجله شونن جامپ مانگاهای محبوب خود را به رایگان در اختیار خوانندگان قرار میدهد ! 

بهترین انیمه‌های ایسکای Isekai که حتماً باید آن‌ها را تماشا کنید! بخش اول

بهترین انیمه های سامورایی که باید حتما آنها را تماشا کنید!


بنا به گفته های آنابل مانگا Demon Slayer قرار در همین ماه میلادی (MAY) به اتمام برسه! 

این اطلاعات برای اولین بار توسط Yonkou Productions در توییتر منتشر شد. با توجه به این اطلاعات که در لایو استریم آنا در یوتوب به دست اومده و در پاسخ به سوال یکی از طرفداراها بوده که راجع به پایان مانگا شیطان کش سوال کرده و در جواب هم آنابل تایید کرده اون و تیمش از اتمام مانگا مطلع هستن! 

مانگا Kimetsu no Yaiba

آنابل در ادامه گفته Shueisha که لایسنسور اصلی این مانگا هستش به ما اطلاع که این مانگا رو به اتمام هستش اما هنوز خود کمپانی بصورت رسمی این خبر رو تایید نکرده ! 

با توجه به محبوبیت مانگا Kimetsu no Yaiba و کسب موفقیت پرفروش ترین مانگا سال 2019 سخته که بخوایم باور کنیم موقع خداحافظی با این مجموعه رسیده! اما خب هر داستانی یه پایانی داره و به نظر میرسه تانجیرو هم به پایان داستان خودش نزدیک شده.

اما خب همیشه یه شانسی برای داستان های محبوب اینجوری هستش که بصورت اسپین آف یا ساید استوری برگردن شاید هم نویسنده داستان کویوهارو گوتوگه تصمیم بگیره داستان رو یه جورایی کش بده !