افراد معلول نیز حق بازی کردن دارند !!!

مایکروسافت کنترلرهای Adaptive Xbox را معرفی کرد، یک کنترلر Xbox طراحی شده برای افراد معلول و دارای نقص عضو. این کنترلر دارای دو دکمه قابل برنامه ریزی و 19 جک است که می تواند به طیف وسیعی از جوی استیک، دکمه ها و سوئیچ ها متصل شود تا بازی کردن برای رنج وسیع تری از افراد در رایانه های شخصی Xbox One و Windows 10 آسان تر شود.

مایکروسافت کنترلرهای Adaptive Xbox

سلیمان رامنی، یکی از متخصصان آموزش مایکروسافت که بدون انگشتان دست چپش متولد شده، می گوید: “من می توانم نحوه ارتباط با کنترلر Adaptive Xbox را به آن صورت که می خواهم، سفارشی کنم.” “اگر بخواهم یک بازی را بصورت کامل با پا انجام دهم، می توانم. من می توانم این کنترلر را با توجه به بدنم تنظیم کند، و خواسته هایم را انجام دهم، و می توانم هر وقت که بخواهم، آنها را تغییر دهم. شما هر چیزی را که بخواهید می توانید به آن وصل کنید. تقریبا زمان لازم برای تنظیم آن صفر است! از این ساده تر نمی شود. “

[aparat id=”n6a5k”]

تمرکز بر روی قابلیت اتصال و سفارشی سازی است، به این ترتیب بازیکنان قادر به ساخت یک ست آپ مناسب با توجه به قابلیت ها و نیازهای خود هستند. این یک راه حل همه جانبه برای بسیاری از بازی ها نخواهد بود، اما با استفاده از لوازم جانبی و دکمه پیکربندی سیستم در Xbox، امکانات می تواند بی پایان باشد.

مایکروسافت کنترلرهای Adaptive Xbox

قیمت Xbox Adaptive Controller صد دلار خواهد بود و در سال جاری روانه بازار خواهد شد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

 

در ادامه بخوانید