سلام مجدد به بکس رزمی کار و علاقه مند به هنرهای رزمی و یو اف سی . بالاخره UFC 248 برگزار شد و ما شاهد مبارزه اسرائیل آدسانیا با یوئل رومرو بودیم بازی که خیلی ها انتظارش رو میکشدن و بی صبرانه منتظرش بودن ! اما خب این بازی برگزار شد و اونجور که باید و شاید نتونست هوادارها رو رازی کنه ! 

بازی آروم و محتاطانه از هر دو طرف باعث شد این بازی اتفاقات زیادی توش رخ نده و ما فقط شاهد معدود ضرباتی بودیم که گاها لند میشد! اما با این حال ایزی یا اسرائیل لو کیک های خوبی رو لند کرد جوری که پای رومره آخر بازی از کار افتاده بود. دو سه تا دونه های کیک و بادی کیک خوبم لند کرد! اونور هم رومرو تو کل بازی دوتا مشت خوب لند کرد.

یه توضیح ریز هم بدم به اونایی که میگم فایت خیلی حوصله سر بر و مسخره بود ! با کمال احترام باید بگم شما هیچی از فایت نمیدونی ! هیچ کسی بهتر از این دوتا نمی دونه چه جوری باید مبارزه کنه و اگه این همه احتیاط از دو طرف می بینید یعنی یک لحظه اشتباه ممکنه باعث مرگت بشه حتی ! و این اصلی شوخی بردار نیست ! اگه کننده باشی و فایتر باید بدونی این بازی کلی توش درس بود از بازی خراب کنی یوئل تا هوش بالا و درک درست اندازه توسط ایزی و کلی چیز دیگه که اگه با دقت فایت رو ببینید دستگیرتون میشه! 

بیننده عادی دوست داره فقط خون و ناک اوت ببینه اما اینو باید بدونی این بازی در اصل هنرهای رزمی هست نه صرفا وحشی بازی ! بگذریم 

در ادامه مبارزه اسرائیل آدسانیا با یوئل رومرو را بصورت کامل تماشا کنید

 

تو این کارت به غیر از مین ایونت که بازی سر کمربند بود بازی کو مین ایونت هم خیلی جذاب بود و به نظرم بهترین بازی تمام دوران تو دسته زنان بود !!!! حیف که نمیتونم ویدویوشو بزارم ، اما حتما پیگیری میکنم ببینم راهی داره این مبارزات و به نمایش بزاریم یا نه ! 

با این حال مبارزه ژانگ ویلی با یوآنا یدزیچک به شدت جذاب بود ، خون و خونریزی و کلی تکنیک و تاکتیک مبارزه خفن کمتر از این هم انتظارش نمیرفت ! این بازی بعد 5 راند به شدت نزدیک و پر افت و خیز با برتری ژانگ ویلی تموم شد.با این پیروزی به احتمال زیاد حریف بعدی ژانگ ویلی ، رز نامایوناس هستش باید ببینم اوضاع دسته استراویت زنان به  چه شکلی پیش میره !

بعد این بازی هم بازی بنیل داریوش ایرانی با دراککار کلوزه بود ، این بازی در راند 2 با ناک اوت ناب داریوش تموم شد اون بازی رو هم بصورت کامل از اینجا ببینید.

در ادامه نتایج سایز بازی های یو اف سی 248 رو مشاهده کنید.