مبارزه حبیب با تونی فرگوسن در UFC 249 لغو شد!!!

خب خب خب !!! یکی از مورد انتظارترین مبارزات تاریخ یو اف سی برای بار پنجم لغو شد !!! بله میدونم شما هم مثل من ناراحت هستید اما خب مبارزه حبیب با تونی فرگوسن لغو شد و باید با این موضوع کنار بیام ! اما خب داستان چی بوده ؟ در ادامه توضیح میدم.

امروز صبح در مصاحبه زنده اینستاگرامی حبیب نورماگومدوف اعلام کرد که در کشور خودش و در داغستان در حال تمرین و آماده شدن برای یو اف سی 249 که قرار بود 30 فروردین در آمریکا برگزار شه اما به دلیل ویروس کرونا و پاندمی روسیه مثل سایر کشورها مرزهاشو بسته و حبیب نمیتونه برای مسابقه در آمریکا حاضر بشه!!!


همچنین بخوانید »

جان جونز دستگیر شد ؛ قهرمان UFC متهم به رانندگی در مستی و استفاده سهل انگارانه از سلاح گرم است!!!

بهترین فینیش های تونی فرگوسن ؛ تونی در آستانه UFC 249 


حبیب تو این مصاحبه گفت من در کالیفرنیا در حال تمرین بودم بدون اینکه هیچ اطلاعی از برگزاری بازی یا مکان احتمالیش داشته باشم! بعد یو اف سی به ما گفت بازی 100 درصد در آمریکا برگزار میشه ! بعد مجدد یو اف سی به من گفت بازی قرار در دوبی برگزار بشه! 

من با تیمم به سمت دوبی حرکتی کردیم ! بعد رسیدن به دوبی مت متوجه شدیم قرار مرزهای این امارات هم به دلیل کرونا بسته بشه و دیگه ما نمی تونستیم از اونجا خارج بشیم به همین دلیل بلافاصله به داغستان برگشتیم!

بنا به اطلاعات درز کرده یو اف سی از وضعیت حبیب خبر داره و حتی به دنبال جایگزینی برای حبیب برای مبارزه با تونی در UFC 249 هستش ! 

همچنین با توجه به منابع غیر رسمی به نظر میرسه تونی پیشنهاد مبارزه با جاستین گیجی رو داده ! اما این موضوع تایید نشده!گیجی سال گذشته تو آخرین بازی کابوی رو ناک اوت کرد و با سه برد پیاپی الان رنک شماره 4 دسته سبک وزن هستش! 

پیش از این صحبت هایی از مبارزه جاستین گیجی با تونی فرگوسن هم به گوش میرسید اما هیچ خبری رسمی منتشر نشد! 

یو اف سی اعلام کرده از برگزاری کارت UFC 249 مطمئن هست و قرار این کارت در آمریکا برگزار بشه ! این صحبت ها در حالی مطرح میشه که همین چند وقت پیش دینا وایت خبر کنسل شدن سه کارت مهم رو به دلیل شیوع ویروس کرونا اعلام کرده بود!

با توجه به شرایط پیش اومده من فکر میکنم یو اف سی 249 هم کنسل میشه ! چون شرایط امریکا هم بحرانی و خبر از قرنطینه برخی ایالت ها هم منتشر شده ! بعید میدونم یو اف سی موفق یه اجرا این کارت بشه ! از طرفی اگه این کارت برگزار بشه چی کسی حریف تونی قرار باشه ! 

امروز تو توییتر خورخه ماسویدال هم علاقه خودش رو برای مبارزه با تونی به جای حبیب اعلام کرده بود! 

شما نظرتون راجع به لغو شدن مبارزه حبیب با تونی فرگوسن اونم برای بار پنجم چیه؟