خب همونطور که گفتم یو اف سی فایت نایت 170 بدون تماشاچی در برزیل برگزار شد! مبارزه دیمین مایا با گیلبرت بورنز مبارزه کو مین ایونت این کارت بود. مبارزه مین ایونت هم بین کوین لی و چارلز الیویرا برگزار شد که اون بازی رو هم میتونید بصورت کامل از اینجا تماشا کنید.

دیمین مایا با 42 سال سن همچنان جزو بهترین فایترهای جهان و دسته ولترویت هستش و رنک 5 این دسته هستش! مایا بعد 3 شکست پیاپی مقابل تایرون وودلی، کامارو عثمان و کلبی کاوینگتون موفق شد 3 برد پشت سرهم در مقابل ، لیمان گاد ، مارتین و بن اسکرن اولین بازی خودش در سال 2020 رو مقابل گیلبرت بورنز رنک 13 ولترویت برگزار کرد.


همچنین تماشا کنید »


بازی در همون راند اول با ناک داون بورنز تموم شد !!! مایا همه میدونن کشتی گیر هست و کمربند سیاه BJJ در نتیجه فایتر استند آپ خوبی نیست ! در نتیجه راند اول و در دقیقه دوم با یه هوک چپ ناک داون شد بعدش بورنز رو زمین گرند اند پاند رو به سرعت ادامه داد و داور هم بازی رو متوقف کرد.

گیلبرت بورنز هم با این برد به 5 برد پیاپی خودش در یو اف سی رسید و به احتمال زیاد به زودی در لیست ده فایتر برتر دسته ولترویت قرار میگیره! 

با این باخت و سن 42 سال فک میکنم وقت خداحافظی دیمین مایا رسیده ! با این حال فک کنم دو تا بازی دیگه تو قراردادش برای امسال باقی مونده باید ببینیم کار به کجا میکشه! 

 

در ادامه مبارزه دیمین مایا با گیلبرت بورنز در UFC Fight Night 170 را بصورت کامل تماشا کنید

 

یادتون نره نظرتون راجع این بازی و سایر بازی های Fight Night 170 رو با ما به اشتراک بگذارید!