سلام خدمت همه دوستان و علاقه مندان به ورزش های رزمی و  یو اف سی. این هفته در یو اف سی فایت نایت 161 مبارزه کاب سوانسون با کرون گریسی برگزار شد که کاب سوانسون موفق شد بعد سه راند کرون گریسی رو شکست بده!


همچنین بخوانید »


این دومین بازی کرون گریسی در یو اف سی بود و کلا 6 بازی MMA ، کرون گریسی پسر ریکسون گریسی یکی از بنیانگذاران ورزش BJJ و از خانواده بزرگ گریسی هستش که از پایه گذاران سازمان UFC به حساب میان!!! 

کرون از دوستای صمیمی برادران دیاز هست که هردو اون برادرها احترام ویژه ای برای خانواده گریسی قائل هستن! در نتیجه مشوق اصلی کرون برای ورود به یو اف سی این دو برادر هستن! و استایل مبارزه کرون به شدت شبیه نیک و نیت دیاز هست! که استایلشون تمرکز اصلیش بر روی بوکس و BJJ هستش.

از اون طرف هم کاب سوانسون بعد از 4 باخت به شدت نزدیک نیاز به برد داشت ! و بعد سه راند سخت و نفس گیر موفق شد بازی رو به نفع خودش تموم کنه !

بازی خیلی ناب بود ! کاب اکتیو تر بود و ضربات مشت و لگد خوبی رو روی بدن کرون لند کرد اما کرون هم مثل مرد اصلا به روی خودش نمی آورد و همینطور مثل نیت دیاز به سمت حریفش حرکت میکرد! کرون ضربات مشت خوبی رو هم لند کرد چند باری هم تلاش کرد بازی رو روی زمین بکشونه ولی موفق نشد!

جالب بدونید این دوتا خیلی سال قبل در یک مسابقه BJJ با GI با هم مسابقه داده بودن که برنده اون بازی کرون بوده !

در ادامه از شما دعوت میکنم مبارزه کاب سوانسون با کرون گریسی رو بصورت کامل تماشا کنید.