سلام به همه علاقه مندان به UFC و MMA ، خب بعد کلی سر و صدا مبارزه کانر مک گرگور با داستین پوریر 3 برگزار شد و بازی در راند اول و بعد از شکستن مچ پای کانر با توقف دکتر به نفع داستین به پایان رسید.

کانر بازی رو با کیک شروع کرد و امکان داره مچ پاش به همین دلیل شکسته باشه یا ترک برداشته باشه و در ادامه منجر به شکستگی بشه! اما جدا از این کیک ها کانر در کلیچ اشتباه بزرگی رو مرتکب شد و اقدام به گرفتن گیوتین از داستین کرد ، نتونست گیوتین رو تبدیل به سابمیشن کنه در نتیجه داستین از گیوتین در اومد و گرند اند پاند یا همون کنترل و ضربه زدن روی زمین خوبی رو از خودش به نمایش گذاشت و ضربات سنگینی رو به کانر وارد کرد!

به هرحال این باخت و این آسیب دیدگی میتونه پایان کار کانر باشه از طرفی داستین آماده میشه تا یه بار دیگه برای قهرمانی دسته سبک وزن آماده بشه و تا آخر سال به سراغ الویرا بره!

مبارزه کانر مک گرگور با داستین پوریر 2 در UFC 257 بصورت کامل ببینید اگه ندید! همچنین به این مبارزاتم یه نگاهی بکنید»

مبارزه اسرائیل آدسانیا با ماروین ویتوری 2 در UFC 263 بصورت کامل

مبارزه نیت دیاز با لیان ادواردز در UFC 263 بصورت کامل 

در ادامه مبارزه کانر مک گرگور با داستین پوریر 3 رو تماشا کنید برای دوستاتونم بفرستید و یادتون باشه ما هر هفته بهترین بازی ها رو بصورت کامل و رایگان آپلود میکنیم تا مردم به راحتی بتونن بازی هارو ببینن و به این ورزش علاقه مند بشن!