یکی از مورد انتظارترین مبارزات UّFC رسمی شد! 6 اکتبر/14 مهر لاس وگاس

سرانجام بعد از شایعات و کشمکش های فراوان مبارزه کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف رسمی شد ! امروز دانا وایت سخنگوی UFC در نشست خبری به مناسبت 25 سالگرد UFC خبر از برگزاری مسابقه کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف / UFC 229 در تاریخ 6 اکتبر/ 15 مهر در ورزشگاه تی موبایل آرنا در لاس وگاس داد !

نتیجه مبارزه کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف / حبیب کانر را شکست داد !!!!

حبیب (با رکورد 26-0 در MMA و 10-0 در UFC) سال گذشته بعد از عدم حضور کانر(با رکورد 21-3 در MMA و 9-1 در UFC) در مسابقات UFC  به عنوان قهرمان دسته سبک وزن جهان معرفی شد.کانر از مقام قهرمانی در دو دسته پر وزن و سبک وزن عزل شد و به جای او حبیب قهرمان سبک وزن و مکس هالووی قهرمان پر وزن معرفی شدند.

بعد از انتشار خبر عزل کانر و مزاحمتی که حبیب برای دوست صمیمی کانر یعنی آرتم لبوف بوجود آورده بود. باعث شد تا کانر به نحوی از کوره در برود و با دوستش آرتم لبوف به همراه ۲۰ تن از دوستان و هم تیمی هایش بعد از برگزاری نشست خبری UFC ۲۳۳ به سمت پارکینگ ساختمان UFC در بروکلین نیویورک راهی شوند. آنها به دنبال حبیب بودند و بعد از اینکه متوجه شدن او سوار اتوبوس است شروع به پرتاب اشیایی نظیر سطل آشغال، صندلی به سمت اتوبوس کردند، که این حملات منجر به شکسته شدن شیشه و آسیب دیدن دو تن از ورزشکاران و ترس و وحشت سایر آنها شد.

بعد از این اتفاق کانر خود را به پلیس معرفی کرد و دستگیر شد بعد از برگزاری دادگاه در دو مرحله کانر مک گرگور موظف شد تا به دلیل رفتار مجرمانه به مدت ۵ روز در مراکز خدمات عمومی شرکت کند همچنین دادگاه دستور داد تا او در کلاس های کنترل خشم ثبت نام کند. پرداخت هزینه اتوبوس آسیب دیده و مجروحان ماجرا نیز ضمیمه حکم شد.


همچنین بخوانید »

پیش بررسی مبارزه کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف


گرچه در همان زمان وقوع ماجرا نیز بسیار از مفسرین ورزشی این جریان را یک نمایش برای داغ تر کردن مبارزه کانر و حبیب می دانستند و همین موضوع هم شد! بعد از رهایی کانر از حکم زندان و بالا گرفتن تنش بین او و حبیب، مبارزه آنها می تواند به یکی از پرفروش ترین مسابقه های تمام دوران UFC تبدیل شود.

کانر بعد از شکست دادن ادی آلوارز موفق شد قهرمان دسته میان وزن و اولین فایتری شود که بصورت همزمان قهرمان دو دسته وزنی در UFC است. 

همچنین کانر مگ گرگور سال گذشته برای شرکت در اولین مسابقه بوکس خود با فلوید می ودر ، از UFC مرخصی گرفت و به عنوان نماینده UFC به مبارزه با می ودر پرداخت. بعد از شکست در برابر می ودر، کانر موفق شد تا ۱۰۰ میلیون دلار بدست آورد. در ادامه بخوانید» کمپین تبلیغاتی هدفون های بیتس با حضور کانر مک گرگور

حالا شایعات مبنی بر این است که دلیل تاخیر در برگزاری این مسابقه عدم توافق طرفین بر سر سهم خود از درآمد حاصله بوده. به نظر می رسد با توجه به احتمال رکورد شکنی این بازی ، حبیب از UFC و همکار سرمایه گذار این کمپانی  Zuffa در خواست سهم بیشتری را داشته است. به هرحال حالا این بازی رسمی است و من بی صبرانه منتظر تماشای این بازی هستم.

نظر شما در ارتباط با مبارزه این دو ورزشکار چیست ؟ کدامیک برنده این بازی خواهد شد لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در ادامه بخوانید »

زمان و نحوه تماشای مبارزه کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف !