به همراه نتایج سایر مسابقات UFC Fight Night 167 !

سلام خدمت رفقای عزیز و همه دوستان و علاقه مندان به یو اف سی ، با نگاهی به مسابقات یو اق سی فایت نایت 167 در خدمتتون هستم ! کارتی نسبتا جذاب که خیلی اهمیت بالایی نداشت اما دوتا بازی خوب داشت ! مبارزه کوری اندرسون با یان بلاکوویچ که بازی مین ایونت بود و بازی کو مین که بین دیگو سانچز با میشل پریرا برگزار شد.


همچنین تماشا کنید »

خب بازی کوری اندرسون با یان بلاکوویج بازی مهمی بود جرا که برنده به احتمال زیاد قراره با جان جونز بازی کنه و در واقع تایتل چلنجر جدید دسته لایت هوی ویت باشه ! 

کوری اندرسون بعد ناک اوت جانی واکر که خیلی هم سر و صدا کرد وارد این بازی شد از اون ور هم بلاکوویچ بعد ناک اوت لوک راک هولد و شکست جاکاره سوزا وارد این بازی میشد ! کوری رنک 5 هست و بلاکوویچ رنک 6 ! 

بازی خیلی سریع در همون راند اول با هوک راست بلاکوویج تموم شد ! کوری اندرسون داشت تهاجمی تر بازی میکرد اما یان با هوشمندی خودش تونست با یه کانتر شات که به شدت زمان بندی خوبی داشت ، کوری اندرسون مدعی رو ناک اوت کنه ! 

در ادامه مبارزه کوری اندرسون با یان بلاکوویچ رو تماشا کنید.

 

بازی کو مین ایونت هم بین میشل پریرا و دیگو سانچز برگزار شد بازی جذابی که با نتیجه خیلی عجیب تموم شد. میشل پریرا با توجه به بک گراند کاپوئرا و برک دنس خیلی بازی های جذابی رو ارائه میده و به نوعی مثل ادی تو بازی Tekken هستش! دیگو سانچز هم که یه فایتر کله خر مکزیکی هستش که مشت های خوبی میزنه و تسلط بالایی تو کشتی و خاک کردن و گراند اند پاند داره ! 

اما خب این بازی با تسلط پریرا در هر 3 راند ادامه داشت که در اواخر راند سوم به دلیل ضریه زانو غیر قانونی به سر سانچز بازی با disqualify یا سلب صلاحیت به نفع سانچز تموم شد.

نتایج سایر مسابقات مین کارد و پریلیمز یو اف سی فایت نایت 167 رو در ادامه تماشا کنید.

 

نتایج مسابقات Main Card

 

نتایج مسابقات Prelims