سلام خدمت بکس علاقه مند به یو اف سی و MMA ، همونطور که میدونید امروز UFC Vegas 11 برگزار شد و سرانجام بعد کلی داستان شاهد مبارزه کولبی کاوینگتون با تایرون وودلی بودیم.

این مبارزه بعد 5 راند و با TKO به نفع کولبی کالوینگتون تموم شد. تو راند 5 دنده های تایرون وودلی دچار شکستگی شد و بازی به نفع کولبی تموم شد. بازی نسبتا جذابی بود گرچه وودلی بر خلاف انتظار خیلی تهاجمی مبارزه نکرد و هر 5 راند بازی دست کولبی بود.

این سومین باخت پیاپی وودلی 38 ساله هستش، بعد باخت به عثمان با گیلبرت بورنز مبارزه کرد (مبارزه تایرن وودلی با گیلبرت بورنز را بصورت کامل تماشا کنید) و اون بازی رو هم واگذار کرد. امروز هم که بازی رو باخت و همونطور که دینا وایت گفت وقتش شده تا وودلی دستکشاش رو آویزون کنه تو طاقچه.

کولبی هم بعد باخت به کامارو عثمان مقابل وودلی قرار گرفت، که با این برد نسبتا قوی موفق شد دوباره خودش رو وارد چرخه قهرمانی کنه ، کولبی به دنبال مبارزه مجدد با عثمان هستش و اگه عثمان نشد دنبال دوست قدیمی و دشمن جدیدش خورخه ماسویدال هستش. مبارزه کامارو عثمان با خورخه ماسویدال در UFC 251 رو هم حتما تماشا کنید اگه احیانا ندیدید.

در ادامه مبارزه کولبی کاوینگتون با تایرون وودلی رو تماشا کنید، راستی یادتون نره نظرتون رو راجع به این بازی با من به اشتراک بگذارید.