سلام خدمت همه دوستان و علاقه مندان به یو اف سی ، مبارزه کوین لی با چارلز الیویرا در شرایطی بدون تماشاگر در و ورزشگاه Ginasio Nilson Nelson برزیل برگزار شد. پیشتر دینا وایت اعلام کرده بود یو اف سی قصد تعطیلی نداره و قرار بازی ها ادامه داشته باشه اما بدون تماشاچی ، به هر حال و در شرایط سخت این بازی بدون تماشاچی و خبرنگار برگزار شد!

مبارزه کوین لی با چارلز الیویرا مبارزه نسبتا جذابی بود ! هر دو فایتر خوب داشتن بازی میکردن و دو راند اول تقریبا افت و خیر مناسبی داشت، اما الیویرا سرحال تر و تیزتر از کوین لی به نظر می رسید! لی راند دوم به بعد خیلی خسته بود و ضربات زیادی رو هم خورده بود! و در نهایت در راند سوم با اقدام به زیرگیری خودش رو تو تله گیوتین الیویرا اسیر کرد و مجبور شد تب کنه! 

اینم بگم دیروز قبل بازی لی، وزن کشی رو از دست داد و اضافه وزن داشت با این حال بازی برگزار شد!


همچنین بخوانید »

لی با این باخت اوضاعش تو سبک وزن کمی خراب میشه گرچه لی بعد تغییر تیم مربی گری و رفتن به کانادا و تمرین با فراس ذهابی موفق شده بود تا بازی قبلیش یعنی بازی با گرگور گیلیسپی رو با ناک اوت در راند اول ببره اما تو این بازی خیلی خوب عمل نکرد و بازی رو هم واگذار کرد!!! لی در حال حاضر رنک 8 دسته سبک وزن هست و الیویرا رنک 13 که با این برد به احتمال زیاد بین 10 تاب فایتر این دسته قرار میگیره ! این 7 امین برد پی در پی الیویرا در یو اف سی بود!!

در ادامه مبارزه کوین لی با چارلز الیویرا در UFC Fight Night 170 رو بصورت کامل تماشا کنید!

 

یادتون نره نظرتون راجع این بازی و سایر بازی های Fight Night 170 رو با ما به اشتراک بگذارید!