اگر چه در سراسر جهان و حتی در اینترنت همه با این جمله  ” سلام به فن آوری مدرن “موافق هستند.

شما می توانید مجسمه های خارق العاده را همچنان کشف کنید. سازندگان این مجسمه ها معنای هنر در سرتاسر جهان را عوض کرده اند. با این مجسمه های خارق العاده آشنا شویم :

1-“Wonderland,” Canada

جالبترین چیزی که در مورد این مجسمه اینست که باید برای دیدن  آن به داخل مجسمه بروید.این مجسمه به ارتفاع 12 متر وساخته شده از سیم است که قالب آن به شکل صورت است.این مجسمه توسط هنرمند اسپانیایی به نام Jaume Plensa ساخته شده است.

2-“Karma,” USA

این مجسمه را هنرمند کره ای به نام Do-Ho Suh که از بازدید کنندگان گالری هنر آلبرایت ناکس بوده در ذهن خود مجسم می کند و بالاخره تصور وی به واقعیت تبدیل می شود.طول این مجسمه 7 متر است.

3-“Last Supper,” USA

این مجسمه توسط Albert Szukalski در شهر ارواح وبا الهام از نقاشی آبرنگی لئوناردو داوینچی ساخته شده است.این مجسمه در دره مرگ ساخته شده ودر شب با تاباندن نوری کم حالت بسیار وحشتناکی به وجود می آورد.


همچنین تماشا کنید »

مجسمه های برنزی در هم پیچیده اثر Isabel Miramontes 

مجسمه هایی از قطعات الکترونیکی اثر Leonardo Ulian 

قوطی های له شده نوشیدنی به سبک فنجان های چای سلسله مینگ در چین!


4-“Diamonds,” Australia

این تصویر چرخانده نشده است .شما نمی توانید کلاس هاس مجسمه ساز بزرگ نیوزلند به نام  Neil Dawson را بدون ساخت مجسمه معلق در هوا پاس کنید.این اثر با کمک 2 سیم در هوا معلق مانده است.

5-Balancing sculpture, Dubai

این معجزه برنز قانون فیزیک را به چالش می کشد.این مجسمه اثر استاد لهستانی  Jerzy Kedziora تحت تاثیر باد و گرانش از بین نمی رود و نمی افتد.واین یک پازل غیر قابل حل برای همه است.

6-Monument to the violinist, Netherlands

این مجسمه در سالن تئاتر وموزیکال معروف آمستردام به نام Stopera قرار دارد.سازنده این اثر تعجب همه را برانگیخته است.این اثر برای یادبود ویولانیست معروف هلندی از دل زمین و با شکستن سنگ ها بیرون آمده است.

7-Porsches at the Festival of Speed, UK

Gerry Judah ،خالق این اثر هنری زیباست گویی این ماشین ها به سمت آسمان پرواز می کنند.مجسمه هابه عنوان بخشی از جشنواره سالانه سرعت در Goodwood، بودنداو موفق به کار با مارک های معروف ترین خودرو در جهان است.

8-“Diminish and Ascend,” Australia

مجسمه پله های رو به آسمان اثر David McCracken است.دیر این مجسمه اندازه پله ها هر چه به سمت آسمان می رویم کوچکتر می شود.بنابراین، هنگامی که شما به آن نگاه کنید،  بی نهایت به نظر می رسد.

9-“Features of Gravity for the Elephant,” France

این مجسمه توسط دانیل فریمن در قلعه فونتنبلو پاریس ساخته شده است.این فیل در ارتفاع 18000 کیلومتری ازسطح زمین قرار دارد .

مجسمه های خارق العاده