بهترین شخصیت های انیمه های شونن

اصولا انیمه های شونن، سهم بسیار بزرگی از محبوبیتشان را، مدیون قهرمانانشان هستند؛ به طوری که ممکن است یک سری شونن، بیشتر از اینکه به خاطر داستانش شناخته شود، به خاطر شخصیت هایش شناخته شود! در این مطلب، قصد داریم به معرفی 10 تا از محبوب ترین قهرمانان انیمه های شونن طبق آخرین نظرسنجی مای انیمه لیست My Anime List بپردازیم.

بله، طبق انتظارتان، این لیست فقط شامل شخصیت های مذکر می شود. چون از قرار معلوم این نظرسنجی صرفا به محبوب ترین شخصیت های مذکر اختصاص داشته است.

احتمالا به خاطر نبودن نام قهرمانان دوست داشتنی و قابل احترامی مثل گوکو، ناروتو، یا لوفی در لیست محبوب ترین قهرمانان انیمه های شونن حسابی غافلگیر شوید! البته قطعا این نکته، به خاطر عدم محبوبیت آنها نیست؛ بلکه این موضوع به دلیل اختصاص این لیست به قهرمانان یک دهه اخیر است. اگر دقت کنید، متوجه می شوید که قهرمانان این لیست، نسبتا چهره های تازه تری محسوب می شوند و سال خورده ترین آنها، نهایتا از سال 2011 راهش را به دل مخاطبان باز کرده است.


همچنین بخوانید: محبوب ترین صداپیشگان زن انیمه که حتما باید آنها را بشناسید!


نکته دیگر، عدم حضور گوجو ساتورو، شخصیت محبوب انیمه Jujutsu Kaisen در لیست محبوب ترین قهرمانان انیمه های شونن است. جالب است بدانید که او، در طی همین چند ماهی که قدم در دنیای وسیع انیمه ها گذاشته است، موفق شده در نظرسنجی مای انیمه لیست، 22 هزار و 765 رای بیاورد! این رقم، رقمی است که بسیاری از شخصیت ها، مسیری طویل را در طی چند سال طی کرده اند تا بتوانند به آن برسند؛ آن هم در حالی که از ورود گوجو به دنیای انیمه ها، تا حالا حتی یک سال هم نمی گذرد! با وجود محبوبیت قابل توجه گوجو ساتورو، او با اختلافی میلی متری، از حضور در این لیست محروم شد. هر چند با توجه به اینکه او همین حالا جای خودش را در قلب بسیاری باز کرده، بعید نیست که در نظرسنجی های آینده، شاهد افزایش قابل توجه رای های او باشیم!

با در نظر داشتن نکات بالا، به سراغ معرفی محبوب ترین و بهترین قهرمانان مذکر انیمه های شونن می رویم؛ که هر کدام با رفتار، اراده و کارهای منحصر به فرد خود، در قلب ها جایگاه ویژه ای دارند. با مجله وارونه همراه باشید.

 

محبوب ترین شخصیت های انیمه های شونن

10/ کاتسوکی باکوگو (با 23,162 رای)

My hero academia 2016

کاتسوکی باکوگو، یکی از مهم ترین شخصیت های سری آکادمی قهرمانی من یا مای هیرو آکادمیا است. او در اوایل سری، به عنوان پسری زودجوش، گردن کلفت و نه چندان محتاط هنگام صحبت کردن(!) به ما معرفی شد. رفتار او طوری بود که حتی در ابتدا همکلاسی هایش چندان با او مدارا نمی کردند. البته ناگفته نماند که باکوگو با وجود همین رفتارهایش، از همان اول توانسته بود دل برخی مخاطبان را به دست بیاورد.


همچنین بخوانید:  بهترین انیمه های شبیه Jujutsu kaisen 


همانطور که از یک داستان شونن انتظار می رود، ما شاهد رشد و بلوغ شخصیت ها در طول سری هستیم. این نکته، از نکاتی است که باعث می شوند انیمه هایی مثل مای هیرو آکادمیا اینقدر تماشایی باشند.

و باکوگو هم قطعا هیچ راه فراری از این قانون ندارد و ما کم کم می بینیم که او در راه رسیدن به هدفش، چقدر تغییر می کند و متوجه اشتباهاتش می شود. و در بین همکلاسی هایش، محبوبیت و اعتماد به دست می آورد. نتیجه این تغییر و بلوغ باکوگو، محبوبیت چشمگیر او بین طرفداران شد.

9/ زنیتسو آگاتسوما (با 24,559 رای)

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba 2019

محبوب ترین قهرمانان انیمه های شونن

زنیتسو، از آن شخصیت هایی است که ممکن است در ابتدا همان “ترسوی بی اعتماد به نفس” سری به نظر برسد، اما خب، وقتی که آدم روی “خفن” او را می بیند، هیچ چاره ای ندارد به جز اینکه بگوید: «سوگووووی!»

زنیتسو با قبول شدن در آزمون، رسما به یک شیطان کش تبدیل شد؛ اما با این حال، ما می دیدیم که خیلی هم بی باک نیست و تقریبا همه اوقات به نظر می رسد که در حال گشتن دنبال راهی برای برقراری امنیت خودش، و نه حل کردن مشکل است.


همچنین می توانید بهترین والپیپرهای انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba  را از اینجا دانلود کنید.


با این وجود، همراه شدن با تانجیروی همیشه خوشبین و اینوسکه همیشه آتشین، تاثیرات مهمی روی او گذاشت. و در ادامه، نه تنها موفق شد قربانیان بی گناه شیاطین را با احساس نوع دوستی خالص نجات دهد، بلکه توانست شیاطینی که در بالا گفته شدند را هم تمام و کمال با تکیه به خودش از بین ببرد.

8/ ایزوکو میدوریا (با 26,121 رای)

My hero academia 2016

به عنوان بچه ای که بدون کوسه (قدرت فراطبیعی) به دنیا آمده، فانتزی میدوریا، یعنی تبدیل شدن به قهرمانی بزرگ، به واقعیت می پیوندد: قهرمان اسطوره ای ایزوکو میدوریا، آلمایت، این پسر چشم درشت را به عنوان جانشین خود انتخاب می کند و به او قدرتی بزرگ می دهد.

بعد از اینکه میدوریا در مدرسه UA قبول می شود تا اولین گام هایش را برای رسیدن به هدفش بردارد، می فهمد که زندگی سخت تر از چیزی خواهد بود که قبلا انتظارش را داشت: فشار روانی، غم و غصه، حسرت کرده ها و نکرده ها…

میدوریا، اراده ای مستحکم، امید و پشتکار دارد. مهربانی و احساس مسئولیت او، همگی از عواملی هستند که باعث شده اند این شخصیت دوست داشتنی، بتواند به محبوبیت قابل توجهی بین تماشاگران دست پیدا کند.

7/ تانجیرو کامادو (با 31,945 رای)

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba 2019

بعد از اینکه خانواده تانجیرو توسط یک شیطان سلاخی شدند و خواهر کوچکش، نزوکو، تبدیل به یک شیطان شد، میلی به شدت قوی در تانجیرو برای انتقام گرفتن از مسئول همه این اتفاقات، یعنی موزان، شکل گرفت. و از همان ابتدا، برای رسیدن به خواسته اش جنگید و جنگید.

با این وجود، تانجیرو پسری آرام، ساده و بی ریا، و خوش اخلاق است که همیشه سعی می کند به کسانی که در دردسر افتاده اند، کمک کند. به ویژه اگر دردسر، مربوط به شیاطین باشد. او همیشه خواهرش نزوکو را در کنارش دارد که همین همواره به او قوت قلب می دهد.


همچنین بخوانید: زمان انتشار فصل دوم انیمه شیطان کش Demon slayer مشخص شد!


تانجیرو دیدگاه بدبینانه ای به دنیا ندارد. باور دارد که اگر تلاش کند، می تواند به خواسته اش برسد. همیشه سعی می کند بهترین تصمیمات ممکن را بگیرد و معمولا زود از کوره در نمی رود. در کل از آن آدم هایی است که با دیدنشان می شود روحیه گرفت و به زندگی امیدوار شد!

6/ یاتو (با 43,363 رای)

Noragami 2014

محبوب ترین قهرمانان انیمه های شونن

یاتو دوست دارد که خودش را “خدای خوشبختی” بنامد و چندین عبادت کننده داشته باشد. یاتو، هرگز شهرت و محبوبیت نداشته و به همین دلیل، حالا حاضر است هر خواسته ای، حتی خواسته ای مثل نگهداری از بچه، را در ازای فقط 5 ین برآورده کند.

با وجود اینکه ما در طول داستان، یاتو را با کارهای عجیب و غریب و دیوانه وارش می بینیم و با همین کارها او را می شناسیم، اما در اواخر سری است که گذشته تاریک او برملا می شود. و ما روی دیگری از یاتو را می بینیم.


همچنین بخوانید: انیمه های شبیه Noragami برای طرفداران این انیمه


5/ شوتو تودوروکی (با 46,681 رای)

My hero academia 2016

محبوب ترین قهرمانان انیمه های شونن

شوتو تودوروکی، محبوب ترین شخصیت انیمه My hero academia است. از ظاهر منحصر به فرد او گرفته تا قدرت فوق العاده و خیره کننده اش، همگی دلایلی بودند که باعث شدند او به محبوبیت چشمگیری دست پیدا کند. اما قطعا دلایل محبوبیت تودوروکی، به همین ها خلاصه نمی شود. او شخصیت و رفتاری خاص و دوست داشتنی دارد و بعد از نمایش گذشته ناراحت کننده او، شوتو تودوروکی موفق شد قلب بسیاری از مخاطبان انیمه Boku no hero academia را به دست بیاورد.

تودوروکی هم مثل باکوگو، در طول انیمه، دچار تغییراتی می شود. او کم کم یاد می گیرد خودش را قبول کند و همچنین، رابطه اش را با پدرش، اندور، به جهتی جدید هدایت می کند.


مرتبط: موسیقی متن فصل اول انیمه My Hero Academia را گوش کنید! داستان یک قهرمان


4/ سایتاما (با 50,496 رای)

One punch man 2015

به عنوان قوی ترین قهرمان کل عالم، سایتاما قدرت نابود کردن هر چیزی، فقط با یک مشت را دارد. زمانی که انیمه پارودی مرد تک مشتی پخش شد و سایتاما به دنیا معرفی شد، غوغایی به وجود آمد و این شخصیت، شهرت بسیاری را کسب کرد. قهرمانی که معمولا با دهانی باز و چهره ای بی حالت، انگار که اصلا اطرافیانش را درک نمی کند، دیده می شود!

در حالی که سایتاما، مدتی را در دوره “افسردگی پس از قوی شدن” به سر می برد، سایبورگی جوان – و به شدت سمج – به نام جنوس، شیفته قدرت سایتاما می شود و از او می خواهد تا به او آموزش دهد و از اینجا به بعد، سایتاما مسیر جدیدی را در زندگی اش طی می کند.


مطلب مرتبط: تاپ فایت ؛ مبارزه سایتاما با بوروس در انیمه One Punch Man 


3/ ارن یگر (با 62,486 رای)

Attack on titan 2014

ارن در ابتدای سری اتک آن تایتان، به عنوان شخصیتی زودجوش و بی باک به مخاطبان معرفی شد؛ هرچند، حالا، پس از اتمام نیمه اول فصل چهارم این انیمه، ارن دچار تغییرات بسیار زیادی شده است؛ چه ظاهری، چه رفتاری، و چه روحی و روانی. به طوری که اگر بگوییم ارن از بین شخصیت های این لیست، بیشترین حجم تغییرات را داشته، دروغ نگفته ایم.

در حال حاضر، ما ارن را، به عنوان رهبر ثابت قدم یگریست ها می بینیم که برای آزادی الدیا می جنگد و در جبهه مقابل گروه شناسایی پارادایس و مارلی قرار گرفته است.

جالب است بدانید که یکبار هاجیمه ایسایاما، خالق مانگای اتک آن تایتان، اعلام کرد که ارن صرفا برده داستان است و از محبوبیت او شگفت زده شده است!


همچنین بخوانید: پایان انیمه Attack on titan احتمالا با مانگا متفاوت خواهد بود! (بدون اسپویل مانگا)


2/ کیلوا (با 82,750 رای)

Hunter X Hunter 2011

محبوب ترین قهرمانان انیمه های شونن

کیلوا کوچکترین، و همینطور بیرحم ترین شخصیت این لیست است. بخشی از این بیرحمی او، مربوط به رفتار وحشتناک اعضای خانواده ای است که او را بزرگ کرده اند. به همین دلیل، در اکثر اوقات، برای کیلوا سخت است که بخواهد جلوی عطش خود نسبت به خون را بگیرد. حتی با این وجود، حضور گون برای کیلوا، باعث آرامش می شود.

یکی از جنبه های دوست داشتنی شخصیت کیلوا، علاقه او به هر چیز شیرین است. (کیوت!)


همچنین بخوانید: انیمه های شبیه Tower of god که شما را از این دنیا جدا می کنند!


1/ لیوای اکرمن (با 147,995 رای)

Attack on titan 2014

لیوای اکرمن، نه تنها محبوب ترین شخصیت انیمه Attack on titan است، بلکه طبق نظرسنجی های مای انیمه لیست، چهارمین شخصیت محبوب کل تاریخ انیمه هم محسوب می شود! (هر چند به نظر می رسد لیوای بین رتبه سوم و چهارم در حال رفت و آمد است.)

با وجود اینکه لیوای در ظاهر خشک به نظر می رسد، اما طبق گفته ایسایاما، احساساتی ترین شخصیت سری محسوب می شود! لیوای، با مهارت های فوق العاده ای که دارد، همینطور قدرت تصمیم گیری اش، موفق شده هم احترام همرزمانش را به دست بیاورد و هم نزد مخاطبان، محبوب و محترم باشد. لیوای، مثل تعدادی دیگر از شخصیت های این لیست، گذشته تلخ و تراژدیکی داشته است. و علاوه بر این موضوع، به خاطر برخی دیگر از جنبه های شخصیتش، مثل علاقه شدید او به تمیزی و وسواسی که دارد، مشهور است.

در ادامه بخوانید:

تاپ فایت ؛ 5 تا از بهترین مبارزات لیوای آکرمن در انیمه Attack On Titan 

بررسی انیمه Attack on Titan: No Regrets ؛ لیوای قهرمان تنها !