مدل موهای ترند تابستان 2019 ! با انتخاب یک مدل مو مناسب بدون هیچ زحمتی می توانید شیک و ترند دیده شوید.شما به چه مدل مویی علاقه دارید ؟ آیا دوست دارید تابستان را با مدل موهای ترند آغاز کنید ؟ با یکدیگر با آ ن ها آشنا می شویم.

در ادامه بخوانید »

با کفش های صندل ترند تابستان 2019 آشنا شوید

تمام آن چه که باید در مورد آرایش تابستانی بدانید

بهترین مدل موهای تابستان

1-مدل مو پیکسی

 

مدل مو تابستانی

ترند موهای کوتاه که در سال های اخیر بسیار پرطرفدار است در تابستان 2019 نیز دیده می شود.در این مدل مو جسورانه موهای پشت سر کوتاه و موهای قسمت چتری کمی بلند تر هستند.اگر این مدل موها را به درستی شانه نزنید ،زیبایی این مدل مو دیده نخواهد شد.

2-موهای فر

مدل موهای ترند تابستان 2019

مدل موهای فر مخصوصا برای کسانیکه موهای طبیعی شان فر است ،یک گزینه ایده آل و بدون زحمت برای تابستان 2019 است.شما می توانیددر قسمت جلو موهایتان از چتری استفاده کنید تا متفاوت باشید.


همچنین بخوانید :


-مدل موهای مصری کوتاه همراه با چتری

مدل موهای ترند تابستان 2019

این مدل مو پس از فیلم Amélie بسیار ترند شده است.یکی از ویژیگی ها این مدل این است که قسمت جلو مو باید حتما چتری باشد.

4-مدل موهای موجدار و سایه روشن

 

 شیک ترین مدل موهای تابستان 2019

مدل موهای موجدار و سایه روشن یکی دیگر از ترند های مدل مو در تابستان 2019 هستند.این مدل موها می تواند گزینه ایده آل و راحتی برای علاقه مندان به موهای سایه روشن و طبیعی باشد.

5-مدل موهای مصری

 زیباترین مدل موهای تابستان 2019

همان طور که در بالا اشاره کردیم مدل موهای مصری در تابستان 2019 بسیار ترند هستند.اما تفاوت این مدل با مدل بالا در کوتاه نبودن قسمت جلویی مو است.شما می توانید هر کدام از مدل موها را که علاقه دارید برای تابستان امسال انتخاب کنید.همچنین می توانید این مدل را با اسپری مو نیز ثابت حفظ کنید.

6-مدل مو چتری


 بهترین مدل موهای ترند تابستان 2019

مدل موهای چتری چندین فصل است که در دنیای مد و فشن جای دارند و این طور نیز پیش بینی می شود که همچنان باقی خواهند ماند بنابراین اگر شما نیز به این مدل مو علاقه دارید و تا به حال در تردید بوده اید الان زمان ایده آلی برای انتخاب این مدل مو است.