مدو فشن در 10 سال اخیر! در 10 سال اخیر دنیای مد شاهد تغییرات زیادی بود و حتی می توان گفت که این 10 سال یکی از بهترین دهه های دنیای مد و فشن بوده است.

رویدادهای مهم مدو فشن در 10 سال اخیر

 ظهور برند Vetements 

مدو فشن در 10 سال اخیر

از زمان اولین نمایش آن در سال 2015 ، ظهور سریع برند Vetements تا حد زیادی بر مد و فشن تأثیر گذاشت .این برند ،با طراحی های باور نکردنی و خاص ، استفاده از متریال خاص ،روند نمادینی را در دنیای مد ایجاد کرد.


همچنین بخوانید :


الکساندر مک کوئین

مدو فشن در 10 سال اخیر

الکساندر مک کوئین که با تاریکی ، عاشقانه و درک زیبایی های مختلف محدودیت ها را تحت فشار  می گذاشت ، در سال 2010 درگذشت.در پی این واقعه غم انگیز ، سارا برتون صندلی طراحی را به دست گرفت .و حاصل این کار طراحی لباس عروس کیت میدلتون با پرنس ویلیام بود.

مرگ کارل لاگرفلد

مدو فشن در 10 سال اخیر

درگذشت کارل لاگرفلد در 19 فوریه 2019 شوکی برای صنعت مد بود.لاگرفلد ، یکی از شناخته شده ترین طراحان جهان ، 85 سال داشت که نبرد خود را با سرطان را از دست داد.لاگرفلد یکی از کسانی بود که با طراحی های خود موفقیت هایی به نام تجاری Chanel اضافه کرد و باعث شد تا حتی امروز این برند ترجیح داده شود.

انفجار اینفلوئنسرها

از فوریه 2011 ، بیش از 156 میلیون پروفایل وبلاگ عمومی ایجاد شده اند.بلاگرها با نشان دادن سبک زندگی شان به اینفلوئنسر تبدیل شدند.اینفلوئنسر نقش مهمی در بازاریابی داشته اند و بسیاری از افراد مشهور رسانه های اجتماعی به زندگی ما پیوسته اند.و از این طریق کسب درآمد می کنند.

همه چیز زشت است تا اینکه ریحانا تصمیم بگیرد!

ریحانا ثروتمندترین موسیقیدان زن جهان با ثروت 600 میلیون دلاری خود ، در این دوره 10 ساله سهم بسزایی در دنیای مد داشته است.در سال 2011 ، او با برند آرمانی وارد جنبش مد شد؛ بعداً طرح های خود را برای مارک های معروف مانند River Island ، Dior ، Stance و Manolo Blahnik دنبال کرد.در سال 2014 ، او مدیر خلاق پوشاک زنان در پوما بود.علاوه بر این ، او همیشه با لباس هایی که می پوشید هم در فرش قرمز و هم در سبک خیابان مورد نظر همه قرار می گرفت.سرانجام ، وی با نام تجاری “Fenty” بخشی از شرکت پوشاک لوکس LVMH شد.

تاثیر کارداشیان ها

گرچه کارداشیان ها بسیار مورد انتقاد قرار گرفتند ، اما در واقع آنها دیوارهایی از اعتماد به نفس را برای زنان دارای منحنی ( اندام ) ایجاد کردند.با اندام  کارداشیان ، تعداد زنانی که  فیزیک مدل بدن را هدف قرار می دهند و وقتی نتوانند به آن برسند ناراضی هستند ، کاهش یافته است.زنان با فیزیک خود آرامش بیشتری پیدا کرده اند.کیم کارداشیان از سال 2012 یکی از پیشروترین طراحان مد بوده است.کیم کارداشیان ، که به یکی از پیشگامان جنبش راحتی  تبدیل شده است  ، از همسرش Kanye West با نام تجاری Ye Yeezy از  در هر فرصت پشتیبانی می کند.

خانواده سلطنتی

خانواده سلطنتی

در یک دهه گذشته ، دو نام سلطنتی دیگر به زندگی ما اضافه شده است:کیت میدلتون و مگان مارکل .این دو نام با سبکهای اصیل و زیباشان همیشه دنبال می شوند.