قطعا کمتر کسی است که با برنامه TikTok آشنایی نداشته باشد. برنامه ای که در طول مدت زمان کوتاه انتشارش، موردتوجه ورزشکاران و هنرمندان قرار گرفت و به سرعت در میان مردم وایرال شد. در واقع تیک تاک (TikTok) یک اپیلیکشن ساخت ویدیوی کوتاه و اشتراک‌گذاری است که در چین به نام Douyin شناخته می‌شود و از وقتی در سال ۲۰۱۷ با سامانه musical.ly تلفیق شده، به ویژه میان نوجوانان، به محبوبیت فراوانی دست یافته است. حالا در تازه ترین اخبار مدیر عامل جدید TikTok مشخص شده!

کاربر تیک‌ تاک می‌تواند ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای خود را با تعدادی فیلتر بصری و نیز موسیقی به سادگی ترکیب کند و آن را به اشتراک بگذارد. شرکت چینی ByteDance که سازنده این اپلیکیشن است سال گذشته میلادی اعلام کرد شمار کاربران این اپلیکیشن با گذر از کاربران اپلیکیشن‌های معروفی چون اسنپ‌چت از مرز ۵۰۰ میلیون کاربر گذشته است. تیک تاک تنها در چین بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر فعال در روز دارد.


اپلیکیشن ها و سایت های مفید برای کودکان در زمان قرنطینه


بسیاری از کارشناسان حوزه فناوری و اپلیکیشن‌ها انتظار دارند تیک توک به زودی اپلیکیشن‌های سرشناس بیشتری را پشت سر بگذارد. یکی از نشانه‌هایی که نشان می‌دهد ممکن است این پیش‌بینی درست از آب درآید آن است که فیسبوک اپلیکیشن رقیبی به نام Lasso را روانه بازار کرده است که شباهت زیادی به تیک‌ تاک دارد.

افزایش کاربران این برنامه موجب شد تا سهامداران بسیاری پیدا کرده و اعضای هیئت مدیره این برنامه تصمیم گرفتند تا مدیرعامل جدیدی را برای ارتقا برنامه انتخاب کنند. مدیرعاملی که تجربه بسیاری داشته باشد و بتواند TikTok را در اوج خود نگه دارد. TikTok حتی قبل از همه گیری کرونا ویروس بسیار محبوب بود. هرکسی از ورزشکاران مشهور گرفته تا شخصیت‌های مشهور، شروع به ارسال فیلم در TikTok کردند و باعث محبوبیت بسیار زیاد این برنامه شد.

مدیر عامل جدید TikTok


سرانجام حالت تاریک واتساپ برای اندروید و آیفون عرضه شد !!!!


به گزارش رسانه مطرح رویترز، TikTok درصدد است برای سرعت بخشیدن به اهداف خود مدیرعامل جدیدی را به کار گیرد. مدیرعاملی که پیشتر در سمت مدیریت اجرایی دیزنی پلاس بوده و آن کسی نیست جز Kevin Mayer. وی از تاریخ 1 ژوئن امسال سمت خود را در تیک توک تحویل خواهد گرفت.

مشخص نشده مایر برای گرفتن این سمت چقدر حقوق خواهد گرفت و برای ترک دیزنی پلاس هم رقمی دریافت می کند. انتظار می رود حداقل 75 میلیارد دلاری از سوی تیک توک به مایر برسد. احتمالا کوین مایر کمک خواهد کرد تا استریم موسیقی هم به TikTok افزوده شود تا این شبکه بیش از پیش طرفداران آن گسترش پیدا کند. TikTok قبلاً مدیر ارشد مایکروسافت سابق اریش اندرسن و ونسا پاپاس را به کار گرفت، که از قبل هم در YouTube بودند.


Apple بهترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های 2019 را معرفی کرد!


با اندیشه و تفکری که مدیران تیک توک در سر دارند و موفقیت فعلی این برنامه، پیش بینی می شود همچنان سیر صعودی را در تعداد کاربران این برنامه شاهد باشیم. برنامه ای که رقیبی برای برخی اپ ها خواهد بود و در روز میلیون ها نفر روی این اپلیکیشن ویدئوهای جالبی ایجاد می کنند تا دیگران نیز به تماشا این محتوا بپردازند.

گفته می شود به دلیل اینکه تیک تاک اپ چینی محسوب شده، برخی ها نسبت به ماهیت حریم خصوصی آن نگرانی دارند و این موضوع بزودی مشخص خواهد شد. باید دید مدیر عامل جدید TikTok در قبال این صحبت ها چه واکنشی نشان خواهد داد.

در ادامه بخوانید » بیل گیتس از هیئت مدیره مایکروسافت کناره گیری کرد!