مراحل قبل و بعد از عمل زیبایی بینی !  آیا شما برای انجام عمل زیبایی بینی تحقیقات زیادی برای انتخاب پزشک انجام داده اید و سرانجام پزشک مورد نظر خود را یافته اید ؟ آیا می دانید پس از انتخاب پزشک باید چه مراحلی را پشت سر بگذارید ؟ ما در این مقاله تمام مراحل قبل و بعد از عمل زیبایی بینی را برای شما جمع آوری کرده ایم ، با ما همراه باشید :

مراحل قبل و بعد از عمل زیبایی بینی

ما تصمیم گرفتیم در این مقاله مطالبی را برای شما جمع آوری کنیم که باعث هدایت بسیاری از بیماران خواهد شد.تا عمل موفقی داشته باشند و به نتایج دلخواه خود دست یابند.

مراحل قبل و بعد از عمل زیبایی بینی

1-پزشک شما باید برای تحلیل صورت ومعاینه دقیق از صورت شما عکس برداری کند.

بسیاری از افراد در مورد جزئیات صورت خود اطلاعاتی ندارند ،از این رو این اطلاعات دقیق باید از سوی پزشک به آن ها اطلاع داده شود.پزشک برای دست یابی به این جزئیات باید عکس های حرفه ای از تمام زوایای صورت شما داشته باشد.این عکس ها به ویژه از نظر تقارن بسیار اهمیت دارند.دیدن قسمت های نامتقارن در صورت شما در این عکس ها حتی باعث تعجب شما نیز می گردد.درک این جزئیات کوچک گام بسیار موثری در روند بهبود شما خواهد بود.این تصاویر دقیق به شما کمک می کند تا تفاوت های قبل و بعد از عمل را به خوبی متوجه شوید.

2-پزشک شما باید نتایج واقعی عمل های قبلی خود را با شما به اشتراک بگذارد.

نتایج واقعی باید از شبیه سازی در ارزیابی بیمار متفاوت باشد.زیرا شبیه سازی بینی در عرض چند ثانیه با کمک برنامه کامپیوتری به سادگی و بدون نیاز به علم پزشکی انجام می شود.اما داشتن تصاویر قبل و بعد از  عمل جراحی بیمار  نشان دهنده مهارت و توانایی پزشک است.به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که حتما از پزشک خود تصاویر واقعی قبل و بعد از عمل های قبلی او را بخواهید و فقط به شبیه سازی کامپیوتری اکتفا نکنید.

3-گرفتن اطلاعات کامل در مورد عوارضی که ممکن است برای شما رخ دهد.

صرف نظر از نوع عمل جراحی ،ممکن است در هر عمل جراحی مشکلاتی به وجود آید.به همین دلیل دانستن عوارض هر عمل جراحی طبیعی ترین حق یک بیمار است.شما باید از پزشک خود بخواهید تا شما را درباره هر گونه عوارضی که ممکن است با آن روبرو شوید و هر خطری که ممکن است بوجود آید،حتی  با کمترین احتمال ممکن مطلع کند.در ابتدا با توجه به این گفتگو ها ممکن است برخی از استرس ها و نگرانی ها را تجربه کنید اما ممکن است  این اطلاعات در طولانی مدت برای شما مهم و ضروری باشد.


همچنین بخوانید :

چگونه عمل های زیبایی در میان افراد مشهور هم سن تفاوت ایجاد می کند ؟

۷ راه برای رهایی از شایع ترین حوادث ناگوار زیبایی!

چرا ما عاشق افراد خوشیفته می شویم؟

با راز زیبایی مدل های برتر جهان آشنا شوید !


4-شما باید فرم رضایت را کامل بخوانید .

همان طور که می دانید قبل از هر عمل جراحی یک فرم رضایت به بیمار داده می شود که خطرات و احتمالات ممکنه در آن نوشته شده است.به شما توصیه می کنیم که همیشه فرم رضایت را به خوبی مطالعه کنید و با آگاهی کامل نسبت به پر کردن آن اقدام کنید.

5-قبل از عمل جراحی باید حتما 3 بار با پزشک خود ملاقات کنید.

ارتباط کامل و درست قبل از عمل جراحی یکی از گام های مهم برای داشتن عمل زیبایی موفقیت آمیز است.شما باید یک زمان معقول برای ارتباط با پزشک خود قبل از عمل جراحی داشته باشید.در طول این مدت شما باید انتظارات و نگرانی های خود را با پزشک در میان بگذارید.البته باید این نکته را نیز فراموش نکنید که باید از پزشک خود انتظار معقول برای وقت گذاشتن برای شما را  داشته باشید.اما قرار ملاقات با پزشک حق مسلم شماست که نباید از آن صرف نظر شود.برای اینکه پزشک بتواند مفهوم زیبایی از نظر شما را درک کند ،باید حداقل 3 بار با او ملاقات داشته باشید.هدف اصلی این ملاقات ها کاهش استرس قبل از عمل  با استفاده از ارتباطات و اطلاعات متقابل است.اولین مصاحبه باید در کلینیک پزشک برای شناخت متقابل صورت گیرد.عکاسی می تواند با بررسی گسترده و تجزیه و تحلیل دقیق صورت آغاز شود.دومین مصاحبه شما باید در مورد چگونگی جراحی و سوابق پزشک باشد.در این مصاحبه، تمام اطلاعات مربوط به آماده سازی عملیات باید به شما اطلاع داده شود.آخرین مصاحبه با پزشک شما مصاحبه ای است که در بیمارستان انجام داده اید قبل از عمل و آخرین آماده سازی برای عمل جراحی.

6-داشتن شماره تلفن پزشک در مواقع اضطراری

ممکن است قبل و بعد از عمل جراحی سوالات متفاوتی برای شما پیش آید.پزشک شما باید شماره تلفن همراه خود را برای تماس در مواقع اضطراری در اختیار شما بگذارد.ممکن است این شماره تلفن به منشی و یا پرستار ارتباط داده شود.بنابراین سوالات و مشکلات شما از طریق این افراد به پزشک انتقال داده می شود و پاسخ مناسب به شما داده خواهد شد.

7-پزشک باید یک بیمارستان با کیفیت را برای انجام عمل جراحی انتخاب کند.

مهم ترین گزینه بعد از انتخاب پزشک ،انتخاب بیمارستان است.بیمارستان انتخابی باید دارای امکانات مناسب از هر لحاظ باشد.از همین رو پزشک باید بیمارستانی را انتخاب کند که دارای استانداردهای مناسب باشد.

8-قبل از جراحی با پزشک بیهوشی خود ملاقات کنید.

یکی دیگر از پزشکانی که تاثیر زیادی در عمل جراحی دارد ،پزشک بیهوشی است.بسیاری از بیماران همیشه از بیهوشی واهمه دارند از همین رو از پزشک خود بخواهید تا 1 هفته قبل از عمل جراحی شما را با پزشک بیهوشی آشنا کند.زیرا این امر باعث کاهش استرس می گردد و شما به راحتی می توانید پرسش های خود را از او بپرسید.