مسابقات بین المللی اپسون یک محل فوق العاده برای نمایش بهترین عکس های پانورامای جهان است که هر ساله شاهد حضور بیش از 70 کشور در این مسابقات هستیم . مسابقات عکاسی Pano Awards 2018 نیز مثل سالیان گذشته شاهد تصاویر ارسالی بسیار تاثیر گذاری بود مجموعه ای از عکس های فوق العاده که جذابیت عکس های پانوراما را برجسته می کند!

بر خلاف بسیاری دیگر از مسابقات عکاسی، مسابقات عکاسی بین‌المللی پانو در مقیاس نسبتا ساده برگزار می شود و فقط دارای دو دسته اصلی است: “طبیعت / منظره” و “محیط / معماری”

این مسابقات در دو بخش عکاسی آماتور و بخش عکاسی آزاد برگزار می شودو و تنها قانون برای عکس های ارسالی رعایت نسبت ابعاد تصویر 2:1 یا 1:2 است.

مسابقات عکاسی Pano Awards 2018
عکس : Veselin Atanasov

برنده بخش کلی / Overall در بخش آزاد مسابقات عکاسی Pano Awards 2018، عکاس بلغاری Veselin Atanasov بود با عکس خیره کننده از طلوع خورشید در مزارع توسکانی در ایتالیا. Nathaniel Merz از کره نیز برنده بخش کلی عکاسان آماتور شد با عکس بسیار زیبا از دختر پوشیده از برف.


همچنین تماشا کنید :

بهترین گوشی‌ها برای عکاسی و ویدیو گرفتن / راهنمای خرید

نگاهی به آثار برگزیده مسابقه عکاسی Nikon Small World 2018 

نگاهی به بهترین عکس های ارسالی به مسابقه عکاسی سونی 2019


 

مسابقات عکاسی Pano Awards 2018
عکس : Nathaniel Merz

جدا از این در این مسابقات دو جایزه ویژه برای بخش های پس پردازش دیجیتالی /  digital post-processing و تصاویر دست نخورده ساخته شده در دوربین/ untouched images composed in-camera وجود داشت که جایزه Carolyn Mitchum (عکس ها دست نخورده) امسال به عکاس استرالیایی Anastasia Woolmington رسید با عکس خیره کننده از جزیره صخره ای Wedded Rocks در ژاپن.

مسابقات عکاسی Pano Awards 2018
عکس : Anastasia Woolmington

جایزه بخش digital post-processing نیز به عکاس آمریکایی Colin Sillerud رسید با عکس سورئال از برخورد صاعقه با زمین در گرند کانیون.

در ادامه سایر عکس های برگزیده مسابقات عکاسی Pano Awards 2018 را در گالری ما تماشا کنید.