برندگان مسابقه عکاسی جغرافیای طبیعی استرالیا 2018 مشخص شدند. این رقابت برای بزرگداشت زیبایی های طبیعی استرالیا و مناطق اطراف آن مانند نیوزیلند، قطب جنوب و گینه نو طراحی شده است. شامل عکس های خیره کننده از طبیعت ، حیوانات و تاثیر انسان بر روی دنیای اطرافش است.

عکس برنده بخش کلی / Overall، قایم باشک / Hide and Sick نام دارد و توسط Tracey Jennings و در حین غواصی در راجا آمپات اندونزی ثبت شده است.این عکس مونوکروم لحظه حمله ماهی های شکارچی به دسته ای از ماهی های کوچکتر و لحظه فرار آنها را به تصویر کشیده.

مسابقه عکاسی جغرافیای طبیعی استرالیا 2018
عکس برنده با عنوان قایم باشک / Hide and Sick اثر Tracey Jennings

 Tracey Jennings می گوید : “من عاشق شکست و بازی نور میان ماهی هستم! لحظه ای بسیار زیبا جایی مرگ و زندگی در کنار شما جریان دارد!”

این عکس از میان 2،288 عکس ارسالی، همراه با برندگان و رقبا در 10 دسته از جمله رفتار حیوانات، چشم انداز، جوانان – برای عکاسان جوان زیر 18 سال – و تاثیر ما، که حضور انسان در جهان طبیعی را برجسته می کند، انتخاب شد.

مسابقه عکاسی جغرافیای طبیعی استرالیا 2018

مسابقه عکاسی جغرافیایی طبیعی استرالیا متعلق به موزه استرالیا جنوبی است. تمام فینالیست ها در موزه استرالیا در آدلاید تا 11 نوامبر و در موزه استرالیا در سیدنی تا ماه ژانویه 2019 نمایش داده خواهند شد.


همچنین تماشا کنید »

نگاهی به عکس های برگزیده پنجمین دوره مسابقات عکاسی Fine Art Photography 

نگاهی به بهترین عکس های فضای باز سال 2019 / Outdoor Photographer of the Year 

سفر به سراسر کیهان ؛ نگاهی به عکس های برگزیده مسابقه عکاسی نجومی 2018


در ادامه این عکس های جذاب را تماشا کنید