معرفی انیمه فروتس بسکت Fruits basket

به تازگی، فصل آخر انیمه سبد میوه به جایگاه اول بهترین انیمه های تاریخ به انتخاب MAL دست پیدا کرده؛ این یعنی اینکه توانسته به سلطنت چندین ساله فول متال الکمیست افسانه ای بر مای انیمه لیست پایان دهد! (راستش را بخواهید کمی از این موضوع ناراحت شدم.) و تبدیل به اولین انیمه شوجو شود که توانسته به این جایگاه برسد! در ادامه بخوانید » بهترین انیمه های شوجو ؛ 24 انیمه شوجو بی نظیر

خرید انواع محصولات انیمه ای در فروشگاه وارونه

حالا با این همه سر و صدا، خیلی از انیمه بازها برای دیدن انیمه فروت بسکت وسوسه شده اند. و دوست دارند بیشتر درباره این انیمه بدانند. خب، این مطلب برای شماست؛ با معرفی انیمه سبد میوه با مجله وارونه همراه باشید.

معرفی انیمه سبد میوه Fruits basket

معرفی انیمه سبد میوه

انیمه فروت بسکت از ترکیب عناصر و ژانرهای مختلفی مثل جادو، شوجو، فانتزی، و مقداری حارم استفاده می کند. و به لطف داستان خاصی که دارد، توانسته به محبوبیت جهانی برسد. هم مانگا و هم انیمه Fruits basket به جوایز و افتخارات متعددی دست پیدا کرده اند. همین موضوع، نشان می دهد که شهرت این سری، الکی الکی به وجود نیامده است!

انیمه سبد میوه، دو نسخه متفاوت دارد: یک نسخه قدیمی که متعلق به سال 2001 است، و یک نسخه جدید، که پخش آن از 2019 شروع شده است. نسخه جدید فروت بسکت، مدرن تر به نظر می رسد و همچنین انیمیشن آن، از کیفیت بهتری برخوردار است. علاوه بر اینها، داستان آن جدی تر پیش می رود.


همچنین بخوانید: بهترین مانگاهای عاشقانه که از خواندنشان پشیمان نمی شوید!


نگاهی کلی به انیمه Fruit basket

انیمه سبد میوه، یکی از بهترین و محبوب ترین انیمه های شوجو در تمام دوران است. و درباره روابط  تورو با اعضای خانواده سوماست.

در این انیمه، از شوخ طبعی و چاشنی کمدی استفاده شده است. که خوشبختانه، شوخی هالی موجود در انیمه، مثل نمونه های ناموفق، آزاردهنده ظاهر نمی شوند. علاوه بر کمدی، ما شاهد استفاده از عناصر فانتزی و جادویی در انیمه فروت بسکت هستیم. که به داستان، آب و تاب خاصی می بخشند. همچنین رومنس در این انیمه، سرگرم کننده است و بی دلیل “کشدار” از آب در نیامده است.


مطلب مرتبط: بهترین انیمه های کمدی عاشقانه


چه کسانی می توانند از تماشای انیمه فروت بسکت لذت ببرند؟

معرفی انیمه سبد میوه

تماشای انیمه انیمه فروت بسکت لذت بخش است. شخصیت ها، قابل درک، بامزه و کیوت هستند. همینطور آرت استایل و طراحی شخصیت های این انیمه جذابیت زیادی دارند. همینطور از کمدی اسلپ-استیک (یا همان بزن و بکوب) و رومنس برای راحت الحلقوم کردن انیمه استفاده شده است.

بنابراین، اگر از انیمه های عاشقانه یا مدرسه ای لذت می برید، یا دنبال یک انیمه کمدی ملایم می گردید، انیمه Fruits basket می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. – همچنین به دلیل شباهت هایی، در صورتی که طرفدار انیمه کاگویا ساما باشید، احتمالا از فروت بسکت هم لذت خواهید برد.


داستان انیمه سبد میوه درباره چیست؟

داستان این انیمه، حول پروتاگونیستی دوست داشتنی به نام تورو می گردد. که بعد از مرگ مادرش و اتفاقات بعد از آن، تصمیم می گیرد از خانواده اش دور شود و در یک چادر در یک جنگل زندگی کند (عجیب اما واقعی!). بعد از حوادثی خنده دار، تورو می فهمد که این جنگل، در واقع از املاک خانواده سوما محسوب می شود؛ که یکی از اعضای آنها، همکلاسی تورو است.

بعد از این ماجراها، خانواده سوما به تورو اجازه می دهند تا با آنها زندگی کند. و در ادامه، تورو راز وحشتناکی را درباره این خانواده می فهمد؛ رازی درباره یک نفرین که اعضای خانواده سوما از همه پنهان کرده اند…

معرفی انیمه سبد میوه

داستان انیمه فروت بسکت، رازها و پیچش های جالبی دارد. همچنین، با وجود فضای روشنی که این انیمه دارد، لحظات تراژدیکی هم در آن وجود دارند. که استفاده از این لحظات، داستان و شخصیت ها را ملموس تر می کند.


همچنین بخوانید: معرفی انیمه به سوی جنگل کرم های شبتاب ؛ عاشقانه ای فراتر از مادیات


آیا نسخه جدید Fruits basket با نسخه قدیمی متفاوت است؟

همانطور که در بالا گفته شد، از انیمه Fruits basket دو نسخه موجود است. که نسخه جدیدتر، از کیفیت بهتری برخوردار است. اما آیا این دو نسخه از لحاظ داستانی با هم تفاوت دارند؟

خب، نسخه جدید نسبت به نسخه قدیمی مسیر متفاوتی را طی می کند. ولی با این حال، به عنوان یک ریبوت، کار خود را با هوشمندی تمام انجام می دهد. و برخی از سکانس های قدیمی را بازسازی کرده است. همین کار، باعث شده همزمان که نسخه جدید احساس تازگی را به ما منتقل کند، نوستالژیک به نظر برسد.

به هر حال، اکثریت نسخه جدید را بیشتر می پسندند. شخصا پیشنهاد می کنم که اول نسخه جدید را ببینید؛ و بعد اگر دچار دلتنگی شدید، نسخه قدیمی را هم تماشا کنید.


مرتبط: بهترین انیمه های انگیزشی و امیدبخش که حالتان را خوب می کنند! 


شخصیت های انیمه سبد میوه

معرفی انیمه سبد میوه

در انیمه سبد میوه، هر جور شخصیتی، با هر شکل و رنگی، پیدا می شود. که هر کدام قصه خودشان را دارند. و خوشبختانه، از پردازش خوبی هم برخوردار هستند. بنابراین، پیدا کردن یک نفر برای همذات پنداری در این انیمه، کار آنچنان سختی نیست.

پروتاگونیست انیمه Fruits basket یعنی تورو، یکی از همان قهرمانان شوجو معمول است؛ سرزنده و مثبت اندیش، که با حضورش، خانه سوماها رنگ و بوی دیگری به خود می گیرد. او، تاثیرات عمیقی روی آنها می گذارد و باعث تغییرات زیادی در آنها می شود. با این وجود، تورو، روی تاریک و غمگینی هم دارد که به اندازه کافی به آن هم پرداخته شده است. بنابراین، قرار نیست صرفا یک دختر تک بعدی را ببینیم که همیشه با خوشحالی و امیدواری اعصاب خردکنی در حال بالا و پایین پریدن است.

همچنین روابط شخصیت ها در انیمه سبد میوه، سطحی نیست؛ و مدام در حال عمیق تر شدن و تغییر است.


مطلب پیشنهادی:بهترین انیمه های سریالی عاشقانه ؛ 30 انیمه عاشقانه سریالی 


حرف آخر

انیمه Fruits basket اثری لذت بخش و به یادماندنی است. کافی است کمی به این انیمه زمان دهید تا ببینید تعجبی ندارد که چرا مانگای سبد میوه، یکی از شاخص ترین مانگاهای قرن بیستم بوده؛ و انیمه آن، دارای چنین جایگاه خاصی در قلب طرفداران شوجو است.

انیمه فروتس بسکت دارای درس های مهم، فضایی نوستالژیک، تصاویر زیبا، و بسیار سرگرم کننده است؛ که با لحظاتی امیدوارکننده، قلب شما را نوازش می دهد.


در صورت تمایل می توانید کانال نماشا، یوتوب و اینستاگرام انیمه مجله وارونه را دنبال کنید.


در ادامه بخوانید:

نگاهی به انیمه هیوکا ؛ یک زنگ تفریح مناسب