به راحتی ایده های خود را تبدیل به یک کامپوز حرفه ای کنید.

در معرفی اپلیکیشن های آهنگسازی ios تا به امروز سه Daw قدرتمند Cubasis ، Auria Pro و garageband را خدمت شما معرفی کرده ایم و امروز قصد داریم یک Daw حرفه ای و قدرتمند دیگر را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

اپلیکیشن آهنگسازی NanoStudio یک استودیو آهنگسازی تمام عیار است که از ویژگی های قدرتمندی نظیر سینتی سایزرهای آنالوگ مجازی، سیکونسر فوق العاده، پد ضربه ای برای پخش سمپل ها، ویرایشگر سمپل، میکسر قدرتمند و انواع افکت پشتیبانی می کند.

اپلیکیشن آهنگسازی NanoStudio

با NanoStudio ایده های موسیقایی خود را به راحتی و در زمان واقعی ضبط کنید، صدای سینت های قدرتمند آن را با صدای سمپل ها مختلف میکس کنید، بوسیله سیکونسر قدرتمند این اپ به راحتی صداهای تولیدی خود را ارنج کنید و کامپوز کنید، بوسیله افکت های قدرتمند به ساخته های خود روح و عمق ببخشید و به راحتی موزیک ساخته شده را بصورت مستقیم در ساند کلاد آپلود کنید یا بوسیله قابلیت MIDI اکسپورت ایده های خود را به DAW هایی نظیر ابلتون منتقل کنید و ادامه کار خود را در آنجا دنبال کنید.

اپلیکیشن آهنگسازی NanoStudio

یکی از مهمترین ویژگی های NanoStudio قابلیت اتصال به MIDI کیبورد است در نتیجه شما می توانید با سینتی سایزرهای قدرتمند و آنالوگ این اپ صدای مورد علاقه خود را دیزاین کنید و بوسیله MIDI کیبورد به راحتی ملودی و یا آکورد دلخواه خود را بنوازید.

از ویژگی های مهم این نرم افزار می توان به ؛ سمپلر قدرتمند با قابلیت ضبط صدا و ویرایش آن، میکسر قدرتمند برای میکس و همچنین مسترینگ آهنگ، 6 سینتی سایزر مجازی قدرتمند که می توان با پرداخت 5 دلار آن را به 16 سینت ارتقاء داد، پیانو رول با قابلیت ویرایش نوت ها بصورت حرفه ای ، 16 پد برای پخش و پلی کردن درام و سمپل ها در زمان واقعی و قابلیت کارکرد در آیفون و آیپد … اشاره کرد.

شما می توانید اپلیکیشن آهنگسازی NanoStudio را با قیمت 7 دلار از طریق App Store خریداری کنید.

با معرفی بهترین اپلیکیشن های آهنگسازی ios همراه ما باشید.