Samplebot اپلیکیشنی برای آهنگسازی با رابط کاربری بسیار جذاب و رنگارنگ ، محصولی جدید از کمپانی سازنده اپلیکیشن Audiobus

با معرفی بهترین اپلیکیشن های آهنگسازی ios همراه ما باشید.اپلیکیشن آهنگسازی Samplebot برای آیفون و آیپد که بسیار قدرتمند و جذاب است. به گفته کمپانی، این اپ جمع کننده صدا و شکل دهنده آهنگ است! Samplebot در واقع یک finger-drummable سمپلر، سیکونسر قدرتمند با رابط کاربری رنگارنگ است.

در ادامه بخوانید » با اپلیکیشن Wizibel برای آهنگ های خود ویژال جذاب بسازید!!!

بوسیله Samplebot صداها را ضبط یا ایمپورت کنید، آنها را بوسیله پدهای رنگی پخش کنید سپس آنها را در سیکونسر لایه بندی و ارنج کنید و تمام. شما به راحتی آهنگ مورد علاقه خود را می سازید.

ایده پشت این اپ ساخت یک سمپلر قدرتمند و سرگرم کننده بوده است که توسط Tasty Pixel تولید شده است.

 

Michael Tyson مدیر و توسعه دهنده کمپانی Tasty Pixel می گوید : ” من همیشه عاشق پیدا کردن راه های ساده و سرگرم کننده برای ساخت موسیقی هستم ، این روش ها بر خلاف سایر متودها و اپ های پیچیده باعث می شود شما به راحتی از خلاقیت خود استفاده کنید.

از ویژگی های مهم Samplebot می توان به ریکورد و ایمپورت انواع صدا ها و پخش و نواختن آنها در پدهای رنگی اشاره کرد. همچنین بوسیله سیکونسر این اپلیکیشن به راحتی می توانید سمپل های خود را ارنج کنید و از ساخته خود اکسپورت بگیرید. همچنین می توانید میدی کنترلر خود را به این اپ متصل کنید و از نواخت سمپل ها لذت ببرید.

 

اپلیکیشن آهنگسازی Samplebot برای آیفون و آیپد به مدت محدود با 50 درصد تخفیف به دلیل انتشار با قیمت 2.99 دلار از طریق App Store در دسترس قرار دارد.

در ادامه بخوانید » معرفی اپلیکیشن های آهنگسازی ios ؛ DM2 درام سینت بسیار حرفه ای و قدرتمند برای آیپد