Seaquence؛ با موجودات موسیقایی آهنگ سازی کنید!

در بین انواع اقسام اپلیکیشن های آهنگسازی ios موجود در اپ استور، “Seaquence” را میتوان یک نمونه خیلی خاص و بی نظیر معرفی کرد. زیرا این اپلیکیشن با بهره بری از رابط کاربری خلاق و بسیار کاربردی توانسته شیوه جدیدی را برای آهنگسازی ارائه دهد که این شیوه از لحاظ بصری بسیار جذاب است.

Seaquence

با حرکت این موجودات موسیقایی بر روی صفحه بخش مشخصی از یک سمپل موسیقی پخش می شود و با ضربه زدن بر روی آن ها همانند کلیپ های Ableton live می توانید آن را ویرایش کنید، جای نوت ها را تغییر دهید یا صدای آنها را عوض کنید.

Seaquence

این اپلیکیشن به شما قابلیت تغییر جای نوت ها ، تغییر گام موسیقی، قابلیت envelope و قابلیت تغییر شکل موج سینتی سایزر ، همچنین اگر شما ورژن کامل این اپلیکیشن را خریداری کنید می توانید به پارامتر هایی نظیر ؛BPM, filter, swing, glide, delay و monophonic voices دسترسی داشته باشید.

Seaquence

Seaquence در 14 مارچ 2017 یعنی 3 روز پیش منتشر شده و جزو جدیدترین اپ های آهنگسازی محصوب می شود اما بواسطه قابلیت های منحصر به فرد و رابط کاربری فوق العاده زیبا که به شما امکان تجربه ساخت موسیقی به همراه تماشای ویژوال های جذاب را میدهد، باعث شد تا آن را با شما دوستان نیز به اشترک بگذاریم.

یکی دیگر از ویژگی های جذاب نسخه کامل Seaquence این است که قابلیت ساپورت از MIDI برای این اپ در نظر گرفته شده ، این بدان معناست که شما می توانید از این اپلیکیشن برای کنترل سخت افزار ها و نرم افزار های خود بهره ببرید.

نسخه با قابلیت های محدود Seaquence به صورت رایگان عرضه شده اما نسخه کامل با قابلیت های حرفه ای حدود 7 دلار برای شما هزینه بر خواهد داشت.

در ادامه ویدیو عملکرد این اپ را تماشا کنید.