سلام و درود خدمت شما سروران گل و گیمر های عزیز. به نظر من، این روز های تعطیلی برای گیمر ها یچیزی شده مثل بهشت. بشینین تو خونه. هیچ کاری هم نکنید. فقط بازی کنید و چای بیسکوییت بزنین. آخرش هم بهتون میگن شهروند مسولیت پذیر. دیگه چی میخواین حضرت عباسی؟ با ما همراه باشید با معرفی بازی Animal crossing:new horizon. همین اول کار بگم که گول ظاهر ساده و بچگانه ی بازی رو نخورید. لازم به ذکر است که این بازی در سال2020 برای کنسول منتشر میشه.


معرفی پنج بازی سرگرم کننده موبایل برای ایام قرنطینه ؛ سرگرمی هم آرزوست!

بازی Assassin’s Creed 2 برای PC از فردا برای همیشه رایگان میشود! 

بازی sky:children of light ، تجربه ای نوین در بازی های موبایل!


امروز قصد دارم یه بازی جدید رو بهتون معرفی کنم.بازی ای که به شما تجربه ای میده که شبیه به ماینکرافت هست و هیچ شباهتی با ماینکرافت نداره. جزیره ی خودتدن رو بسازید، حیوانات خودتون رو پرورش بدید، و بهشت خودتون رو خلق کنید.

عرض شود که:

به جزیره ی دلخواه خود بروید. با جست و جو، یافتن و ساختن، بهشتی را بسازید که دوست دارید.همه ی این ها در بازی ANIMAL CROSSING: NEW HORIZON. جزیره شما دارای منابع طبیعی زیادی است که می تواند برای دستیابی به همه چیز از ابزارها تا پرورش موجودات استفاده شود. می توانید حشرات را در شکاف طلوع آفتاب شکار کنید ، بهشت ​​خود را در طول روز تزئین کنید یا هنگام ماهیگیری در اقیانوس از غروب خورشید در ساحل لذت ببرید. زمان روز و فصل با زندگی واقعی مطابقت دارد ، بنابراین هر روز در جزیره شما فرصتی برای بیدار شدن و یافتن شگفتی های جدید در تمام طول سال است.

آرمانشهر جزیره خود را بسازید و آن را خانواده و دوستان خود نشان دهید. کیسه های خود را بسته بندی کرده و از آن ها بازدید کنید. هم آنلاین بازی کنید. هم آفلاین.هم با دوستان بازی کنید. هم با غریبه ها. زندگی در جزیره هنگامی که بتوانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید ، خیلی بهتر است. حتی بدون این که یک حشره ببینید ، با حیوانات جذابی روبرو می شوید که هر کدام با ویژگی ها و شخصیت خاص خودش شما را جذب می کند. چهره های دوستانه مانند تام نوک و ایزابل خدمات خود را به شما ارایه می دهند و با خوشحالی به شما در رشد جامعه ی در حال رشد کمک می کنند. با این حال ، هر زمان ، و هر کجا که می خواهید ، به جزیره ی خود بروید و از گشت و گذار در آن لذت ببرید.

صرفا جهت ترغیب شما:

     برای معرفی بازی Animal crossing:new horizon لازم است بگم که:

     جامعه ی خود را از ابتدا در یک جزیره متروک بنا کنید و با احتمال آن زندگی کنید.

  • استراحتگاه شخصی خود را ایجاد کرده و شخصیت ، خانه ، تزئینات و حتی خود چشم انداز را سفارشی کنید.
  • برای ساختن همه چیز از مبلمان گرفته تا ابزار ، مواد را جمع کنید! سپس ، از آنچه خلق می کنید استفاده کنید تا قدمی در پیشرفت جزیره ی خود بردارید.
  • جزیره ای بسازید که زندگی واقعی در آن جریان داشته باشد که هر روز بالقوه شگفتی ها و اکتشافات را در خود جای می دهد.
  • با ساکنان جزیره ، باغ ، ماهی ، تزئین ، شکار فسیل ها و موارد دیگر آشنا شوید!
  • بهشت ​​خود را نشان دهید – با 4 نفر در مجموع روی یک سیستم بازی کنید ، یا به صورت آنلاین * یا از طریق بی سیم محلی ** برای تفریح ​​با حداکثر 8 بازیکن بازی کنید.