یه بازی خیلی ناب که هم کوتاهه هم یه اثر هنری ، رایگانم هست، تازه زبان انگلیسی تون رو هم تقویت می کنه !!!!!!

با معرفی بازی Bird of Passage در خدمت شما عزیزان هستم . این بازی مثل بقیه بازی های استریو تایپی که تولید میشه نیست! شما قرار نیست بمیرید یا بکشید ! تو این بازی شخصی بی اسم یا با اسم پرنده / BIRD (به اسم این شخصیت عجیب نورانی اشاره نمیشه!) تو خیابون های تاریک توکیو / ژاپن سوار تاکسی میشه تا بتونه به مسیر مورد نظرش برسه ! طی مسیر  از شما سوالاتی توسط راننده های مختلف پرسیده میشه و برای هر سوال شما می تونید 3 جواب متفاوت بدین! با انتخاب هر جواب مکالمه شما با راننده و مسیری که اون انتخاب می کنه تغییر می کنه !!!

با پاسخ دادن به این سوال ها شما مسیر مکالمه و جایی که می خواین برید رو تغییر می دید اما مسئله اینجاست شما به عنوان شخصیت اصلی بازی نمیدونید کجا باید برید! و با توجه به مکالمه و جواب هایی که میدین متوجه میشین مسیر درستی که باید برید کجاست!!!

در ابتدا شما جواب ها رو رندوم انتخاب می کنید و بعد مدتی متوجه میشد دارین درجا می زنید و نمیتونید مسیر درست رو پیدا کنید و در یک چرخه تکراری اسیر شدید!!! به همین خاطر مجبور میشید به ساختار دیالوگ ها و جواب هایی که میدین خیلی دقت کنید تا ساختار بازی رو درک کنید ! این گیج زنده انقدر طولانی نیست که خسته بشین اما انقدری هست که مجبورتون کنه به مکالمات و معنا و مفهومش دقت کنید تا بتونین ساختار رو کشف کنید.

Bird of Passage در واقع یه رمان بصری کوتاه و جذاب که شما تمومش می کنید !

حالا این ساختار جالب و غیر متعارف با یک ویژوال سمی و سایکودلیک همراه شده، رنگ بندی های جذاب فضای تاریک و اتمسفریک که دائما در حال تکراره، شما شهر توکیو رو نمی بیینید، بلکه گاها نور ساختمان های درخشان شهر توکیو رو که روی بدنه ماشین منعکس شده می بینید، شما برای رسیدن به مسیر مورد نظر سوار تاکسی های مختلفی می شید که اولش فک می کنید همه شبیه هم هستن! ولی اینطور نیست هم ماشین های هم مسیر ها و هم پیاده روها دائما در حال تغییر هستن، تغییرات جزئی که به مرور متوجه شون می شید!

همچنین بخوانید

 

 

جدا از ویژوال، سکیونس ها و لوپ های موسیقی که برای این فضای عجیب در نظر گرفته شده فوق العاده س، من هرچی سرچ کردم هیچ اطلاعاتی راجع به آهنگساز این بازی پیدا نکردم،اگه شما موفق شدید پیدا کنید حتما به من هم بگید!

خب بیش از این معطل نمی کنم در ادامه اطلاعات لازم برای سیستم مورد نیاز و لینک دانلود رایگان رو در اختیارتون قرار میدم انتهای مطلب هم می تونید تریلر بازی رو تماشا کنید تا به فضا و محیط بازی بیشتر آشنا شید.

مشخصات و سیستم مورد نیاز

کمپانی سازنده :  Space Backyard

سیستم عامل : Windows / OS

ژانر : Visual Novel

سیستم مورد نیاز : نیاز به سیستم خاصی نیست !

 

لینک دانلود

 


در ادامه از شما دعوت می کنیم تریلر بازی Bird of Passage رو تماشا کنید. لطفا اگه بازی های ناب مثل این میشناسین به ما معرفی کنین همچنین نظرتون راجع به این بازی به ما بگین، دمتون گرم.