به قسمت ششم از بخش معرفی ساعت های برند جهان خوش آمدید ….

حدود شش قرن قبل از میلاد، بابلی ها «در عصر امپراطوری دوم» چند مورد ابداعی از خود بجای گذاشته اند که امروزه نیز مورد استفاده کلیه کشورهاست . مرسوم داشتن هفت روز هفته و تعیین عدد پایه 60 برای ساعت، از یادگارهای بابلی ها بشمار میرود . بابلی ها عقیده داشتند چون عدد 60 به اعداد 1 ، 2 ، 3 ، 5 ، 6 ، 10 ، 15 ، 20 ، 30 قابل تقسیم است . لذا، این عدد را پایه در نظر گرفته و مبنای تقسیم بندی ساعت قرار دادند . همچنین تقسیم بندی دایره به 360 درجه «مضربی از 60» از کارهای بابلی ها میباشد .

برای دیدن قسمت اول این مطلب کلیک کنید …

برای دیدن قسمت دوم این مطلب کلیک کنید …

برای دیدن قسمت سوم این مطلب کلیک کنید …

برای دیدن قسمت چهارم این مطلب کلیک کنید …

برای دیدن قسمت پنجم این مطلب کلیک کنید …

 

Junghans Max Bill Chronoscope

ساعت های برند جهان

این شرکت در 15 آپریل 1861 تاسیس شد و در سال 1927 تولید ساعت های مچی خود را آغاز کرد. طراح آلمانی او، مکس بیل، فارغ التحصیل مدرسه باوهاوس بود که مدت ها همکاری خود را با این شرکت ادامه داد. با وجود تغییرات مد که طی سال های مختلف اتفاق می افتد، می توانید مطمئن باشید که این ساعت در دست های شما همچنان درخشندگی و زیبایی خاصی دارد.

ساعت های برند جهان

کشور سازنده : آلمان

حدود قیمت : 1500 یورو

Montblanc Timewalker Urban Speed Chronograph E-Strap

ساعت های برند جهانمن بلان (Montblanc)  یک تولید کننده آلمانی کالا هایی مانند ساعت، ابزار نوشتن، چرم و جواهرات لوکس است که توسط Claus-Johannes Voss لوازم تحریر فروش و Alfred Nehemias کارمند بانک و August Eberstein مهندس در سال ۱۹۰۶ تاسیس شد. این برند به نام شرکت Simplo Filler Pen و با تولید لوازم تحریر از جمله خودکار، در هامبورگ آلمان شروع به کار کرد. اولین مدل شرکت با نام Rouge et Noir در سال ۱۹۰۹ عرضه شد و ادامه دار شدن این روند در سال ۱۹۱۰ منجر به انتخاب نام Montblanc برای برند شد.

ساعت های برند جهان

کشور سازنده : آلمانی

حدود قیمت : 3660 یورو

Panerai Luminor Marina 1950

ساعت های برند جهان

Panerai سازنده ساعت های لوکس بوده که به طور کامل متعلق به شرکت Richemont می باشد. Panerai ساعت هایش را پس از طراحی و تولید از طریق نمایندگی های مجاز و بوتیک های متعلق به خود شرکت در سرتاسر دنیا، به بازار عرضه می نماید.

Giovanni Panerai در سال ۱۸۶۰ کارگاه Panerai را در فلورانس ایتالیا تأسیس نمود. دفتر مرکزی Panerai در همان فلورانس باقی مانده اما کارخانه تولیدی آن در نوشاتل سوئیس می باشد. ساعت های Panerai، هم توسط موتورهای ساخت خودشان و هم موتورهای ساخته شده توسط ETA  تجهیز شده اند.

ساعت های برند جهان

کشور سازنده : ایتالیا

حدود قیمت : 5000 یورو

 

Raymond Weil Freelancer Piper Special Edition

ساعت های برند جهان

Raymond Weil Genève (ریموند ویل ژنو) یک شرکت سوئیسی سازنده ساعت های لوکس است که در سال  ۱۹۷۶ توسط خانواده ریموند ویل (۱۹۲۶-۲۰۱۴) در ژنو تاسیس شده است. این شرکت در حال حاضر توسط Olivier Bernheim ( داماد ویل) و دو پسرش،  Elie و Pierre Bernheim اداره می شود. این برند یکی از آخرین برندهای مستقل در صنعت ساعت سازی سوئیس می باشد.

ساعت های برند جهان

کشور سازنده : سوئیس

حدود قیمت : 2895 یورو

 

Zenith Elite 681 Ultra Thin

ساعت های برند جهان

زنیت (ZENITH)  یک برند ساعت سوئیسی است که در سال ۱۸۶۵ توسط Georges Favre-Jacot تاسیس شد.
با تسلط کاملی که او بر ساخت ساعت پیدا کرده بود و با توسعه ماشین آلات جدید و فن آوری که منجر به بالا رفتن کیفیت ساعت ها شده بود، با افزایش تقاضا از سراسر دنیا مواجه شد و طولی نکشید که زنیت جای پای خود را در بازار های بین المللی قرن ۱۹ام محکم کند.

ساعت های برند جهان

کشور سازنده : سوئیس

حدود قیمت : 6895 یورو

 

پنجشنبه ی آینده با قسمت هفتم معرفی ساعت های برند جهان در خدمت شما خواهیم بود .

با ما همراه باشید …