Polytik یک مجموعه جدید رنگارنگ از سینتی سایزر های منبع باز (Open Source) است.

Polytik یک کمپین کیک استارتر جدید از ماژول های سینتی سایزر دستی است که سازندگان آن را طراحی کرده اند تا بهکاربران اجازه ایجاد صدا به طور مستقیم رابدهند.

این سینتی سایزر های پازل شکل صدایی عجیبی همانند ظاهرشان دارند

polytik از چهار ماژول مجزا که بوسیله باتری کار می کنند تشکیل شده و این چهار ماژول از طریق کابل به یکدیگر متصل می شوند و صدا و اطلاعات را به یکدیگر از طریق کابل منقل می کنند و با لمس کردن قسمت های مختلف مدار می توانید صدا تولید کنید و بوسیله ناب های موجود صدا را شکل دهید.

در ادامه بخوانید » Kirby Otamatone سینتی سایزری جالب و بامزه 

مغز سیستم ماژول آبی رنگ یا همان (Core) ماژول است که در اصل یک سیکونسر، پروگرمر (برنامه نویس) و میکسر است و برای کار کردن حداقل باید یکی دیگر از ماژول ها به آن متصل شود و ماکزیموم می توانید 3 ماژول را به آن متصل کنید.

این سینت توسط John Richards از کمپانی Dirty Electronics و Jack Featherstone ویژوال آرتیست طراحی شده است.

 سینتی سایزر ماژولار پازل شکل Polytik

 

این ماژول ها به طور خاص بدون نشانه گذاری و مارک طراحی شده است، به منظور تشویق کاربران برای ایجاد صدا بصورت مستقیم. Polytik منبع باز است، در نتیجه به کاربران اجازه می دهد تا ماژول های ترکیبی خود را بسازند، آن را هک کنند و صداهای نواورانه خلق کنند.

دو نسخه از این محصول قرار است تولید شود یک نسخه استاندارد و دیگری نسخه “golden chip” که شامل پریست ها و برنامه های از قبل طراحی شده به همراه مصاحبه تولید کنندگان این محصول است.

نسخه استاندارد به قیمت £275 یورو و نسخه “golden chip” قرار است به قیمت £325 یورو منتشر شود.

polytik  برای به تولید رسیدن نیاز به مبلغی حدود 20 هزار یورو دارد که اگر این مبلغ در Kickstarter فراهم شود این محصول از ماه آگوست 2017 به دست علاقه مندان خواهد رسید.

در ادامه می توانید ویدیو نحوه عملکرد این سینت جذاب را تماشا کنید.