فیلم Red Notice

اعلان قرمز، جدیدترین فیلم اکشن دواین جانسون و گال گدوت است که در ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (مصادف با جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰) در سینماها اکران شد. اعلان قرمز، همان طور که انتظار میرفت فیلمی بی نقص و فوق العاده بود. و ماهیت داستان، آن را تبدیل به فیلمی بسیار سرگرم کننده کرده است. با معرفی فیلم Red Notice با مجله وارونه همراه باشید.

بازیگران فیلم Red Notice

این فیلم تمامی انتظارات مخاطبان از داستان های واقع گرایانه را برآورده میکند. سکانس‌ های اکشن، لحظات کمدی، و هنر ستارگانی همچون دواین جانسون (Dwayne Johnson)، گال گدوت (Gal Gadot) و رایان رینولدز (Ryan Reynolds)، به‌ طور غیر قابل انکاری سرگرم‌ کننده هستند.

از طرفی دیگر، ریتو آریا (Ritu Arya)، مامور پلیس بین‌ الملل، تمام تلاش خود را میکند تا از سرقت‌ های بیشتر جلوگیری کند. همچنین کریس دیامانتوپولوس (Chris Diamantopoulos)، در نقش شخصیت شرور قاتل باند خلافکاران که به عنوان “Sott Voce” مشهور است، در این فیلم حضور دارد.

اعلان قرمز، طوری طراحی شده است که توجه شما را بیش از حد به خود جلب کند و به شما این امکان را می دهد به مدت دو ساعت جلوی تلویزیون لبخند بزنید.

مرتبط: بهترین فیلم های اکشن قرن بیست و یکم 

بازیگران فیلم Red Notice

خلاصه داستان:

فیلم Red Notice که به نویسندگی و کارگردانی راوسون مارشال تربر (Marshall Thurber) ساخته شده است. و داستان آن حول گنجینه‌ی رویایی “گوی های کلئوپاترا” می چرخد. سه گوی جواهری که ظاهراً توسط معشوق رومی او، یعنی مارک آنتونی، به آخرین حاکم مصر داده شده است.

با اعلام شدن اعلان قرمز توسط اینترپل، این سازمان به افرادی که تحت تعقیب سازمان هستند، مشکوک می شود. در اینجا دواین جانسون در نقش جان هارتلی، نماینده اف‌ بی‌ آی، وارد عمل می شود. او در تلاش است تا نولان بوث (رایان رینولدز)، که بزرگترین دزد آثار هنری در جهان است را با کمک پلیس اینترپل دستگیر کند.

تعقیب و گریزهای جان، باعث می شود ناگهان خود را بین یک عملیات دزدی بیابد. او مجبور می شود با بزرگترین دزدان آثار هنری جهان، یعنی نولان بوث (رایان رینولدز) و اسقف (گال گدوت) همکاری کند تا سومین گوی کلئوپاترا را بیابند. در این راه، اسقف منابع را در اختیار دارد و بوث ادعا می کند که می داند گوی سوم کجاست.

مرتبط با: بهترین فیلم های هیجان انگیز

تاثیر گذار بودن کارکترها:

هر بخش از این فیلم را میتوان به یکی از این دو دسته تقسیم کرد : سرگرم کننده یا تاثیر گذار. در حالی که مخاطبان از پیچ و خم‌های داستانی فیلم Red Notice هیجان زده و سرگرم هستند، به نکات اخلاقی‌ای که کارکترها به آنها اشاره می کنند، توجه نمی کنند. جزئیات و نکاتی که از کتاب راهنمای مشاور روانشناسی (که در صدها فیلم اکشن مدرن استفاده شده)، استخراج شده است.

فیلم Red Notice

مثلا زمانی که هارتلی و بوث درباره‌ی پدران سرسخت خود صحبت می کنند. و تعریف می کنند که چگونه آسیب های دوران کودکی آنها باعث انتخاب این شغل شده است، از سخنان تاثیرگذاری استفاده می کنند.

این سه ستاره محبوب و جذاب سینما در فیلم Red Notice گرد هم آمده اند تا در جذاب‌ ترین مکان‌ های جهان به یکدیگر مشت بزنند، همدیگر را ببوسند و شوخی کنند. از طرفی، هر سه بازیگر دقیقاً همان کاری را انجام می دهند که برای انجام آن استخدام شده اند: خودشان باشند. این بازیگران به دلیل اینکه در چند مجموعه اکشن موفق حضور داشته اند، مهارت بی نقصی در ایفای نقش در سکانس های اکشن دارند. و این ویژگی آنها دقیقاً همان چیزی است که شما بخاطر آن فیلم را تماشا می کنید.

فیلم Red Notice ادامه می یابد؟

از آنجایی که در پایان فیلم مشارکت‌ های اکراه‌ آمیز در این سرقت خاص بسیار خوب عملی شدند، احتمال اینکه فرصت‌ هایی برای همکاری در آینده وجود داشته باشد، زیاد است.

در ادامه بخوانید: 12 فیلم هیجان انگیز با موضوع روانشناسی