شرکت آنر در نهایت پس از مدتها انتظار و وعده هایی که پیرامون گوشی هوشمند HONOR X10 داده می شد، با معرفی گوشی HONOR X10 کار تبلیغات این محصول را اغاز کرد. اسمارتفونی که از طراحی شیک و مشخصات سخت افزاری بزرگ اما میان رده بهره می برد. آنر ایکس 10 دارای صفحه نمایش 6.63 اینچی Full HD+ LCD بدون حاشیه است که دوربین سلفی آن به صورت یک دوربین پاپ آپ درآمد.


چرا باید تئوری توطئه فناوری 5G در گسترش ویروس کرونا را بی معنا بدانیم !!!


این نمایشگر نرخ نوسازی 90 هرتزی داشته و برای انجام بازی های روز موبایلی گزینه برجسته به حساب می آید. در بخش سخت افزاری هوآوی و آنر از چیپ هشت هسته ای جدید Kirin 820 5G بهره گرفتند که نه تنها عملکرد خوبی می تواند از خود نشان دهد، بلکه به پشتیبانی شبکه 5G پرداخته و یکی از مدل های رده میانی 5جی است.

پیش از این شایعه شده بود که آنر قصد دارد بزودی گوشی هوشمند میان رده 5جی را برای رقابت با رقبا سرسخت رونمایی کند. حال وقت آن رسید تا آنر ایکس 10 معرفی شود. این اسمارتفون دارای تراشه گرافیکی ARM Mali-G57MP6 است که در کنار چیپ هشت هسته ای کایرین 820 نسخه 5جی، عملیات پردازشی قوی را ارائه می دهد.


اینترنت 5G هم اکنون اینجاست! اما هنوز محدود است


همچنین باید به حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی LPDDR4x و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی پرداخت. اسلات کارت میکرو اس دی تعبیه شده که قابلیت ارتقا حافظه ای را رقم می زند. در بخش نرم افزاری به سیستم عامل اندروید 10 کیو مبتنی بر Magic UI 3.1.1 مجهز است. این سیستم عامل و رابط کاربری تجربه کم نظیری را روی گوشی هوشمند HONOR X10 رقم می زنند.

تلفن هوشمند HONOR X10 میان رده 5G آنر

معرفی گوشی HONOR X10

گذشته از آن باید به پشتیبانی دو سیم کارت همزمان هم اشاره کرد که ویژگی همیشگی است. در بحث دوربین آنر ایکس 10 از دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی IMX600 سونی، دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین سوم 2 مگاپیکسلی ماکرو بهره می برد. دوربین سلفی آن که همانطور گفته شده، از نوع پاپ آپ بوده و یک حسگر 16 مگاپیکسلی درون این بخش تعبیه شده است.


بهترین گوشی های سلفی و ویدیو سلفی برای اینفلوئنسرها


حسگر اثرانگشت به جای بخش عقب یا زیر نمایشگر، در قسمت جانبی دستگاه جاگذاری شده است. به گفته آنر محصول جدید با ابعاد 163*76*8.8 میلیمتری و وزن 203 گرمی، گزینه ای نه چندان بزرگ و سنگین به حساب می آید.

این محصول تازه معرفی شده آنر دارای قابلیت های ارتباطی نظیر شبکه 5G SA/NSA و Dual 4G VoLTE، قابلیت  Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.1 و پورت USB Type-C است. یکی از قسمت های مهم هر گوشی هوشمندی باتری آن است و آنر ایکس 10 از پک 4300 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 22.5 واتی بهره می برد.

در انتهای معرفی گوشی HONOR X10 هم مجموعه آنر قرار است این گوشی هوشمند را در رنگ نقره ای، آبی و مشکی همراه با گزینه رنگی نارنجی با قیمت پایه 267 دلار و نهایی 337 دلار بزودی راهی بازار کند.