معرفی 5 بازی موبایل !در این دوره که گوشی های هوشمند ، تبلت و اینترنت اهمیت پیدا کردند ، علاقه به بازی های موبایل نیز افزایش یافته است.مخصوصا الان که به دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه هستیم تصمیم گرفته ایم 5 بازی موبایل را برای شما معرفی کنیم.شما  می توانید از طریق App Store و Google Play به آنها دسترسی پیدا کنید.

1-Windin

Windin

این بازی سرگرم کننده بدین ترتیب است که شما باید سنگ هایتان را در زمین بازی طوری قرار دهید که با توجه به مسیر باد در یک ردیف یا ستون قرار گیرند.این بازی در عین ساده بودن بسیار جذاب و سرگرم کننده است.

دانلود برای اندروید

دانلود برای آیفون


همچنین بخوانید:

بهترین بازی‌های اندروید در این ماه (سپتامبر 2019)


2-Two Dots

-Two Dots

اگر به دنبال بازی هستید که در عین آرامش ذهن تان را درگیر کند ، پیشنهاد ما به شما Two Dots است.برای عبور از هر مرحله ، شما فقط باید مطابق با رنگ ها باشید.علاوه بر سادگی بصری ، این بازی با تم موسیقی آرامش باعث آرامش تان خواهد شد.

دانلود برای اندروید

دانلود برای آیفون


3-Homescapes

معرفی 5 بازی موبایل

 آیا می خواهید با پیشرفت در بازی ، داستانی نیز داشته باشید؟یک روز صبح ، آستین از خواب بیدار می شود و خانواده اش می گویند که آنها تصمیم گرفتند خانه اجدادی را بفروشند.آستین که بازیگر است ،برای  کمک به والدینش ، که به دلیل سن و وضعیت اقتصادی نمی توانند خانه را تعویض کنند ، می آید.بنابراین شما باید شکل ها مانند هم را تطابق دهید و بدین ترتیب با رفتن به مراحل بالاتر به خانواده آستین کمک کنید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای آیفون


4-Monument Valley

معرفی 5 بازی موبایل

بیایید سراغ یک بازی سه بعدی برویم که در بخش صدا و تصویر جوایز متعددی دریافت کرده است.Monument Valley که از انگلستان نشات گرفته ، از معماری مینیمالیستی و  ژاپنی الهام گرفته شده است.علاوه بر این ، در کل بازی ، یک مفهوم طراحی وجود دارد که باعث می شود توهمات نوری به همان اندازه یک مفهوم بصری ایجاد کنند.در بازی ، ما با دخالت در معماری در محیط او اطمینان می دهیم که شاهزاده خانم ایدا پیشرفت می کند.بعد از اتمام بازی نگران نباشید زیرا استودیو سازنده بازی ادامه دیگری را منتشر کرده است!

دانلود برای اندروید

دانلود برای آیفون


5-Clash Royale

معرفی 5 بازی موبایل

سرانجام ، Clash Royale …تمام آنچه شما نیاز دارید یک اتصال اینترنتی برای بازی است.این بازی نسبت به سایر بازی های موجود در لیست بسیار سریع تر است و فشار خون تان را بالا می برد زیرا به صورت آنلاین و با رقیب انجام می شود.بهترین توضیح برای این بازی این است که سرگرم کننده تر از شطرنج است ، به همین سادگی.در بازی ، شما یک سری از شخصیت ها را تعیین می کنید ، که هر یک از این نوع ها منحصر به فرد است و سعی می کنید برج های حریف خود را به دست بگیرید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای آیفون


در آخر آرزو می کنم که همگی به سلامت و آرامش این دوره را طی کنیم.و با در خانه ماندن به خود و هم وطنانمان کمک کنیم .به امید روزهای خوب….