مهاجرت کیمیا علیزاده ! کیمیا علیزاده متولد 19 تیر 1377 و زاده ی کرج هست. و در سن 18 سالگی جوان ترین فردی بود که توانست مدال برنز المپیک ریو 2016 رو به دست بیاورد و رکورد شکنی کند ، چون این اولین باری بود که زنان ایرانی توی المپیک مدال بدست میاوردن.

مهاجرت کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده قهرمان تکواندو دختران ایران و دارنده مدال المپیک نیز ایران را ترک کرد.او راهی کشور هلند شده است و تمرینات آماده سازی خود را در اروپا پیگیری می کند.

خبرگزاری ایسنا مدعی است : که این ورزشکار جوان دیگر قصد ندارد با پرچم ایران مسابقه دهد و علاقه دارد با پرچم کشور دیگری در مسابقات شرکت کند !


همچنین بخوانید :


کیمیا علیزاده مشکلات و موانع زیادی را پشت سر گذاشت و توانست افتخارات متعددی برای کشورمان به ارمغان بیاورد او همیشه دوست داشت که با لقب دختر روزهای سخت از او یاد شود اما گویی دختر های روز های سخت به دنبال روزهای راحت تر ایران را به مقصد اروپا ترک کرده است.اگر ترک او بر طبق گفته ایسنا واقعیت داشته باشد حالا دیگر وقت این شده است که مسئولین رده بالا ورزش بانوان نگاه ویژه و خاصی در این زمینه داشته باشند.

چرا از بانوان ورزشکار کشورمان حمایت نمی شود ؟ مگر این ورزشکاران فرزندهای و افتخار آفرینان ایران نیستند ؟ تا کی باید شاهد رفتن ورزشکاران موفق مان از ایران باشیم.امیدواریم که این خبر صحت نداشته باشد و باز هم کیمیا علیزاده با پرچم کشور ایران عزیزمان در مسابقات جهانی شرکت کند و افتخار آفرینی کند .